dc.contributor.author |
Gerlikas, Ignas |
|
dc.date.accessioned |
2021-07-08T09:45:10Z |
|
dc.date.available |
2021-07-08T09:45:10Z |
|
dc.date.issued |
2021-05-27 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4473 |
|
dc.description |
Consumers, customers value a good image because everything the company does and says influences the opinion of stakeholders. The work analyzes the image of Trys broliai UAB, singles out the main areas of image improvement, the previous theoretical analysis of the organization's image. The main problem of the professional thesis is whether the image of the company is properly formed and what measures would improve the image of Trys broliai UAB. |
en_US |
dc.description.abstract |
Vartotojai, klientai vertina gerą įvaizdį, nes viskas, ką įmonė daro ir sako, sukuria įtaką suinteresuotųjų šalių nuomonei. Baigiamajame darbe analizuojama UAB „Trys broliai“ įvaizdis, išskiriama pagrindinės įvaizdžio tobulintinos sritys prieš tai atliktus teorinę organizacijos įvaizdžio analizę. Pagrindinė darbo problema - ar tinkamai formuojamas įmonės įvaizdis ir kokios priemonės pagerintų UAB „Trys broliai“ įvaizdį. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Organizacija, organizacijos identitetas, organizacijos įvaizdis, organizacijos reputacija |
en_US |
dc.title |
UAB „Trys broliai“ įvaizdžio gerinimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Image enchancement of Trys broliai UAB |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |