dc.contributor.author |
Ulbinaitė, Silvija |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-22T11:13:06Z |
|
dc.date.available |
2021-06-22T11:13:06Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4435 |
|
dc.description |
Improving the quality of Theta's services through
internal marketing is worth analyzing, as most companies do not notice or think about the significant
impact that internal marketing has on the quality of services. How the employees of Theta
organization evaluate the current internal marketing tools and the obtained research results in
comparison with the important internal marketing factors mentioned in the theoretical part, which
help to ensure high quality of services. |
en_US |
dc.description.abstract |
Organizacijos „Theta“ paslaugų kokybės gerinimas vidinio
marketingo priemonėmis temą verta analizuoti, nes dauguma įmonių nepastebi, ar nesusimąsto, kokią
didelę įtaką vidinis marketingas turi paslaugų kokybei. Kaip pačios „Theta“ organizacijos darbuotojai
vertina dabartines vidinio marketingo priemones ir gautus tyrimo rezultatus palyginti su teorinėje
dalyje paminėtais svarbiais vidinio marketingo veiksniais, kurie padeda užtikrinti aukštą paslaugų
kokybę. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Paslaugų kokybė, vidinis marketingas, gerinimas |
en_US |
dc.title |
Organizacijos „Theta“ paslaugų kokybės gerinimas vidinio marketingo priemonėmis |
en_US |
dc.title.alternative |
Improving the Service Quality of Organization Theta by Means of Internal Marketing |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |