DSpace talpykla

Organizacijos „Theta“ paslaugų kokybės gerinimas vidinio marketingo priemonėmis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Ulbinaitė, Silvija
dc.date.accessioned 2021-06-22T11:13:06Z
dc.date.available 2021-06-22T11:13:06Z
dc.date.issued 2021-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4435
dc.description Improving the quality of Theta's services through internal marketing is worth analyzing, as most companies do not notice or think about the significant impact that internal marketing has on the quality of services. How the employees of Theta organization evaluate the current internal marketing tools and the obtained research results in comparison with the important internal marketing factors mentioned in the theoretical part, which help to ensure high quality of services. en_US
dc.description.abstract Organizacijos „Theta“ paslaugų kokybės gerinimas vidinio marketingo priemonėmis temą verta analizuoti, nes dauguma įmonių nepastebi, ar nesusimąsto, kokią didelę įtaką vidinis marketingas turi paslaugų kokybei. Kaip pačios „Theta“ organizacijos darbuotojai vertina dabartines vidinio marketingo priemones ir gautus tyrimo rezultatus palyginti su teorinėje dalyje paminėtais svarbiais vidinio marketingo veiksniais, kurie padeda užtikrinti aukštą paslaugų kokybę. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Paslaugų kokybė, vidinis marketingas, gerinimas en_US
dc.title Organizacijos „Theta“ paslaugų kokybės gerinimas vidinio marketingo priemonėmis en_US
dc.title.alternative Improving the Service Quality of Organization Theta by Means of Internal Marketing en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra