dc.contributor.author |
Šlapikaitė, Paulina |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-22T11:09:45Z |
|
dc.date.available |
2021-06-22T11:09:45Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4434 |
|
dc.description |
Description of the work. This thesis analyzes theoretical factors of loyalty and investigates
factors that determine customer loyalty. Theoretical knowledge is applied in the study of the ,,Body Roll’’
centre, analyzing the submitted questionnaire survey for clients. According to Sozinova (2016), loyal
customers have a very large influence to the company‘s activities and it‘s profitability. Therefore, in
order to ensure the success of business, you have to pay great attention to loyal customers. |
en_US |
dc.description.abstract |
Šiame rašto darbe analizuojami lojalumo teoriniai aspektai bei tiriami
veiksniai, lemiantys klientų lojalumą. Teorinės žinios pritaikomos atliekant tyrimą įmonėje ,,Body Roll‘‘
analizuojant pateiktą anketinę apklausą klientams. Pasak Sozinova (2016), lojalūs klientai daro labai
didelę įtaką įmonės veiklai ir jos pelningumui. Taigi, norint užtikrinti verslo sėkmę reikia skirti didelį
dėmesį lojaliems klientams. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Klinetai, lojalumas, didinimas |
en_US |
dc.title |
Klientų lojalumo didinimą lemiantys veiksniai įmonėje ,,Body roll“ |
en_US |
dc.title.alternative |
Factors Determining Customer Loyalty in the Company Body Roll |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |