DSpace talpykla

Klientų lojalumo didinimą lemiantys veiksniai įmonėje ,,Body roll“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Šlapikaitė, Paulina
dc.date.accessioned 2021-06-22T11:09:45Z
dc.date.available 2021-06-22T11:09:45Z
dc.date.issued 2021-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4434
dc.description Description of the work. This thesis analyzes theoretical factors of loyalty and investigates factors that determine customer loyalty. Theoretical knowledge is applied in the study of the ,,Body Roll’’ centre, analyzing the submitted questionnaire survey for clients. According to Sozinova (2016), loyal customers have a very large influence to the company‘s activities and it‘s profitability. Therefore, in order to ensure the success of business, you have to pay great attention to loyal customers. en_US
dc.description.abstract Šiame rašto darbe analizuojami lojalumo teoriniai aspektai bei tiriami veiksniai, lemiantys klientų lojalumą. Teorinės žinios pritaikomos atliekant tyrimą įmonėje ,,Body Roll‘‘ analizuojant pateiktą anketinę apklausą klientams. Pasak Sozinova (2016), lojalūs klientai daro labai didelę įtaką įmonės veiklai ir jos pelningumui. Taigi, norint užtikrinti verslo sėkmę reikia skirti didelį dėmesį lojaliems klientams. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Klinetai, lojalumas, didinimas en_US
dc.title Klientų lojalumo didinimą lemiantys veiksniai įmonėje ,,Body roll“ en_US
dc.title.alternative Factors Determining Customer Loyalty in the Company Body Roll en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra