DSpace talpykla

Vidinės komunikacijos įtaka darbuotojų ir klientų lojalumo didinimui organizacijoje „Epsilon“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Lukminaitė, Gabrielė
dc.contributor.author Paplauskaitė, Gabrielė
dc.date.accessioned 2021-06-22T10:39:50Z
dc.date.available 2021-06-22T10:39:50Z
dc.date.issued 2021-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4427
dc.description A consistent and clear internal communication strategy is vital to success as it ensures coordination between different individuals and departments and an understanding of the company‘s goals, procedures, and strategies. This is why this topic is especially relevant for anyone looking to build a sustainable business, which requires a clear and strategically designed internal communication plan that will demonstrate to the entire team and customers that the company is committed to a transparent work style. en_US
dc.description.abstract Nuosekli ir aiški vidinės komunikacijos strategija yra gyvybiškai svarbi sėkmei, nes tai užtikrina skirtingų asmenų ir departamentų suderinimą ir supratimą apie įmonės tikslus, procedūras ir strategijas. Būtent dėl to, ši tema yra ypač aktuali kiekvienam, siekiančiam sukurti tvarų verslą, kurio siekiant yra reikalingas aiškus ir strategiškai parengtas vidinės komunikacijos planas, kuris visai komandai ir klientams įrodys, kad įmonė yra pasiryžusi laikytis skaidraus darbo stiliaus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Vidinė komunikacija, klientai, lojalumas, Spa organizacija en_US
dc.title Vidinės komunikacijos įtaka darbuotojų ir klientų lojalumo didinimui organizacijoje „Epsilon“ en_US
dc.title.alternative The Influence of Internal Communication on Employee and Client Loyalty in the Organization Epsilon en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra