DSpace talpykla

Aptarnavimo kokybės gerinimas sveikatingumo ir Spa paslaugas teikiančiose įmonėse Kauno mieste

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Lazdauskaitė, Paulina
dc.date.accessioned 2021-06-22T10:37:42Z
dc.date.available 2021-06-22T10:37:42Z
dc.date.issued 2021-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4426
dc.description Customer service is one of the most important aspects in companies providing health and spa services, as it is a key indicator of customer satisfaction with the services provided. Custumer Service personnel are the main intermediaries of communication between the customer and the company, so it is important to ensure high standards of service and keep them up to date. en_US
dc.description.abstract Klientų aptarnavimas yra vienas iš svarbiausių aspektų sveikatingumo ir SPA paslaugas teikiančiose įmonėse, nes tai yra pagrindinis rodiklis kliento pasitenkinimui teikiamomis paslaugomis. Aptarnavimo srityje dirbantys darbuotojai yra pagrindiniai komunikacijos tarpininkai tarp kliento ir įmonės, todėl yra svarbu užtikrinti aukštus aptarnavimo standartus bei vis juos naujinti. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Aptarnavimas, kokybė, sveikatingumas, Spa en_US
dc.title Aptarnavimo kokybės gerinimas sveikatingumo ir Spa paslaugas teikiančiose įmonėse Kauno mieste en_US
dc.title.alternative Customer Service Quality Improvement in the Companies Providing Wellness and SPA Services in Kaunas City en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra