dc.contributor.author |
Lazdauskaitė, Paulina |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-22T10:37:42Z |
|
dc.date.available |
2021-06-22T10:37:42Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4426 |
|
dc.description |
Customer service is one of the most important aspects in companies providing health and
spa services, as it is a key indicator of customer satisfaction with the services provided. Custumer
Service personnel are the main intermediaries of communication between the customer and the
company, so it is important to ensure high standards of service and keep them up to date. |
en_US |
dc.description.abstract |
Klientų aptarnavimas yra vienas iš svarbiausių aspektų sveikatingumo ir SPA paslaugas
teikiančiose įmonėse, nes tai yra pagrindinis rodiklis kliento pasitenkinimui teikiamomis
paslaugomis. Aptarnavimo srityje dirbantys darbuotojai yra pagrindiniai komunikacijos tarpininkai
tarp kliento ir įmonės, todėl yra svarbu užtikrinti aukštus aptarnavimo standartus bei vis juos naujinti. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Aptarnavimas, kokybė, sveikatingumas, Spa |
en_US |
dc.title |
Aptarnavimo kokybės gerinimas sveikatingumo ir Spa paslaugas teikiančiose įmonėse Kauno mieste |
en_US |
dc.title.alternative |
Customer Service Quality Improvement in the Companies Providing Wellness and SPA Services in Kaunas City |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |