dc.contributor.author |
Kievinas, Jonas |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-22T10:03:54Z |
|
dc.date.available |
2021-06-22T10:03:54Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4425 |
|
dc.description |
Customer relationship management is one of the key aspects required for the
most stable customer relationship. Necessary because of the importance of a strong relationship with
customers in a customer retention strategy that is tailored in terms of customer loyalty that comes
back in good time, ensuring an exceptional relationship with each customer. |
en_US |
dc.description.abstract |
Ryšių su klientais valdymas yra vienas iš pagrindinių aspektu norint išlaikyti
stabilius santykius su klientais. Būtent dėl to yra svarbu turėti tvirtus ryšius su klientais taip pritaikant
klientų išlaikymo strategiją, kuri sukuria kliento lojalumo poveikį, kuris geriną klientų sugrįžimą,
užtikrinant išskirtinį ryšį su kiekvienu klientu. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Ryšių su klientais valdymas, lojalumas, Spa organizacija |
en_US |
dc.title |
Ryšių su klientais valdymo poveikis organizacijos „Delta“ klientų lojalumo didinimui |
en_US |
dc.title.alternative |
The Impact of Customer Relationship Management on Increasing Client Loyalty at Organization Delta |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |