DSpace talpykla

Ryšių su klientais valdymo poveikis organizacijos „Delta“ klientų lojalumo didinimui

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kievinas, Jonas
dc.date.accessioned 2021-06-22T10:03:54Z
dc.date.available 2021-06-22T10:03:54Z
dc.date.issued 2021-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4425
dc.description Customer relationship management is one of the key aspects required for the most stable customer relationship. Necessary because of the importance of a strong relationship with customers in a customer retention strategy that is tailored in terms of customer loyalty that comes back in good time, ensuring an exceptional relationship with each customer. en_US
dc.description.abstract Ryšių su klientais valdymas yra vienas iš pagrindinių aspektu norint išlaikyti stabilius santykius su klientais. Būtent dėl to yra svarbu turėti tvirtus ryšius su klientais taip pritaikant klientų išlaikymo strategiją, kuri sukuria kliento lojalumo poveikį, kuris geriną klientų sugrįžimą, užtikrinant išskirtinį ryšį su kiekvienu klientu. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Ryšių su klientais valdymas, lojalumas, Spa organizacija en_US
dc.title Ryšių su klientais valdymo poveikis organizacijos „Delta“ klientų lojalumo didinimui en_US
dc.title.alternative The Impact of Customer Relationship Management on Increasing Client Loyalty at Organization Delta en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra