Santrauka:
Pateikiama paslaugos samprata, aptariamos sveikatingumo ir SPA
paslaugos, šių paslaugų vartotojai ir jų lūkesčiai, išanalizuojamas vartotojų lūkesčių formavimosi
procesas bei įvardijami sveikatingumo ir SPA paslaugų lūkesčius formuojantys veiksniai. Aptariami
tyrimo „Gamma“ organizacijoje rezultatai bei pateikiami pasiūlymai. Sveikatingumo ir SPA rinka
sparčiai auga ir tobulėja, atsiranda vis daugiau konkurentų. Tam, jog įmonė išsaugotų senus ir
pritrauktų naujų klientų labai svarbu pažinti vartotoją, išsiaiškinti jo lūkesčius bei juos formuojančius
veiksnius.
Description:
The concept of service is presented, wellness and
SPA services, users of these services and their expectations are discussed, the process of formation
of consumer expectations is analyzed and the factors forming the expectations of wellness and SPA
services are identified. The results of the research are discussed and suggestions are presented. The
wellness and spa market is growing and improving rapidly, with more competitors emerging. In order
for the company to retain old and attract new customers, it is very important to get to know the
consumer, to find out his expectations and the factors that shape them.