dc.contributor.author |
Beiniūtė, Ingrida |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-22T08:15:00Z |
|
dc.date.available |
2021-06-22T08:15:00Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4419 |
|
dc.description |
The professional bachelor’s final thesis examines the Four star hotel “Vytautas Mineral
SPA” customer service quality factors, the concept and criteria of customer loyalty and their impact
on customers feedback. The project part of the final thesis presents an analysis of respondents’ survey,
represents the possibilities of customer service quality improvement, possible future problems
solutions and suggestions to achieve the best possible service quality. |
en_US |
dc.description.abstract |
Profesinio bakalauro baigiamajame darbe nagrinėjama 4* viešbučio „Vytautas Mineral
SPA“ klientų aptarnavimo kokybės faktoriai, klientų lojalumo samprata ir kriterijai bei jų įtaka
klientams. Projektinėje baigiamojo darbo dalyje pateikiama respondentų apklausos analizė,
pateikiami kokybės aptarnavimo gerinimo galimybės, tobulintinos sritys, galimų problemų
sprendimas bei pasiūlymai. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Aptarnavimas, kokybė, klientai, lojalumas |
en_US |
dc.title |
Aptarnavimo kokybės įtaka klientų lojalumo didinimui keturių žvaigždučių viešbutyje „Vytautas Mineral SPA“ |
en_US |
dc.title.alternative |
The Impact of Service Quality on Increasing Customer Loyalty at the Four Star Hotel Vytautas Mineral SPA |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |