DSpace talpykla

Aptarnavimo kokybės įtaka klientų lojalumo didinimui keturių žvaigždučių viešbutyje „Vytautas Mineral SPA“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Beiniūtė, Ingrida
dc.date.accessioned 2021-06-22T08:15:00Z
dc.date.available 2021-06-22T08:15:00Z
dc.date.issued 2021-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4419
dc.description The professional bachelor’s final thesis examines the Four star hotel “Vytautas Mineral SPA” customer service quality factors, the concept and criteria of customer loyalty and their impact on customers feedback. The project part of the final thesis presents an analysis of respondents’ survey, represents the possibilities of customer service quality improvement, possible future problems solutions and suggestions to achieve the best possible service quality. en_US
dc.description.abstract Profesinio bakalauro baigiamajame darbe nagrinėjama 4* viešbučio „Vytautas Mineral SPA“ klientų aptarnavimo kokybės faktoriai, klientų lojalumo samprata ir kriterijai bei jų įtaka klientams. Projektinėje baigiamojo darbo dalyje pateikiama respondentų apklausos analizė, pateikiami kokybės aptarnavimo gerinimo galimybės, tobulintinos sritys, galimų problemų sprendimas bei pasiūlymai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Aptarnavimas, kokybė, klientai, lojalumas en_US
dc.title Aptarnavimo kokybės įtaka klientų lojalumo didinimui keturių žvaigždučių viešbutyje „Vytautas Mineral SPA“ en_US
dc.title.alternative The Impact of Service Quality on Increasing Customer Loyalty at the Four Star Hotel Vytautas Mineral SPA en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra