DSpace talpykla

Organizacijos kultūros įtaka teikiamų paslaugų kokybei organizacijoje „Alfa“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Adamkevičiūtė, Žilvija
dc.contributor.author Kučinskaitė, Raminta
dc.date.accessioned 2021-06-22T08:12:51Z
dc.date.available 2021-06-22T08:12:51Z
dc.date.issued 2021-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4418
dc.description Organizational culture is one of the most important elements in any company. It helps easier to achieve the set goals, ensure good communication between employees and attract as much as possible more new customers. The main goal of companies that provide contact services is the customer satisfaction and the desire to remain the best on the market, which depends on the willingness of employees to work, improve, involvement in the company's activities and the quality of services provided. en_US
dc.description.abstract Organizacijos kultūra yra vienas iš svarbiausių elementų kiekvienoje įmonėje. Ji padeda lengviau pasiekti išsikeltus tikslus, užtikrinti gerus darbuotojų tarpusavio ryšius ir pritraukti kuo daugiau naujų klientų. Įmonės, kurios teikia kontaktines paslaugas pagrindinis tikslas – kliento pasitenkinimas ir siekis išlikti geriausiu rinkoje, o tai priklauso nuo darbuotojų noro dirbti, vadovų įsitraukimo ir paslaugų kokybiškumo. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Organizacija, kultūra, paslaugos, kokybė en_US
dc.title Organizacijos kultūros įtaka teikiamų paslaugų kokybei organizacijoje „Alfa“ en_US
dc.title.alternative The Impact of Organization Culture on the Service Quality Provided in the Organization Alfa en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra