dc.contributor.author |
Adamkevičiūtė, Žilvija |
|
dc.contributor.author |
Kučinskaitė, Raminta |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-22T08:12:51Z |
|
dc.date.available |
2021-06-22T08:12:51Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4418 |
|
dc.description |
Organizational culture is one of the most important elements in any company. It helps easier
to achieve the set goals, ensure good communication between employees and attract as much as
possible more new customers. The main goal of companies that provide contact services is the
customer satisfaction and the desire to remain the best on the market, which depends on the
willingness of employees to work, improve, involvement in the company's activities and the quality
of services provided. |
en_US |
dc.description.abstract |
Organizacijos kultūra yra vienas iš svarbiausių elementų kiekvienoje įmonėje. Ji padeda
lengviau pasiekti išsikeltus tikslus, užtikrinti gerus darbuotojų tarpusavio ryšius ir pritraukti kuo
daugiau naujų klientų. Įmonės, kurios teikia kontaktines paslaugas pagrindinis tikslas – kliento
pasitenkinimas ir siekis išlikti geriausiu rinkoje, o tai priklauso nuo darbuotojų noro dirbti, vadovų
įsitraukimo ir paslaugų kokybiškumo. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Organizacija, kultūra, paslaugos, kokybė |
en_US |
dc.title |
Organizacijos kultūros įtaka teikiamų paslaugų kokybei organizacijoje „Alfa“ |
en_US |
dc.title.alternative |
The Impact of Organization Culture on the Service Quality Provided in the Organization Alfa |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |