DSpace talpykla

Įtaigumas socialiniuose tinkluose: nuomonės formuotojų kalbos lingvistinė analizė

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Lisauskaitė, Ugnė
dc.date.accessioned 2021-03-11T19:04:50Z
dc.date.available 2021-03-11T19:04:50Z
dc.date.issued 2021-01-21
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4404
dc.description The relevance of the paper: in modern society social media are important in contemporary human life. Organisations are using it to promote their brands with the help of social media influencers. The subject matter of the paper is persuasion and its types in social media used by influencers. The problem question of the paper is what tools and types of persuasion social media influencers use. The aim of the paper is to identify persuasion tools, types and techniques that are most commonly used by social media influencers The objectives are finding persuasion tools which effectively help influencers persuade their audience to get specific products on social media. The methods used include: 1) the analysis of theoretical references; 2) the descriptive linguistic analysis. The paper consists of two main parts: theoretical and practical. The theoretical part gives a review of communication types, types of social media influencers, persuasion tools and types. Having analysed the arguments found in the theoretical works of social media influencer Jeffree Star, the practical linguistic analysis was performed. The results of the linguistic study reveal that social media are inseparable part of modern society which is used by influencers. With the help of social media they can easily persuade their audience to get specific item and to make their persuasion effective they use various persuasion techniques such as adverbs, personification, emotive words, colloquial language, etc. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas: modernioje visuomenėje socialiniai tinklai užima svarbią vietą žmonių gyvenimuose. Tuo naudojasi įvairios organizacijos, kurios savo prekės ženklus reklamuoja socialinių tinklų formuotojų pagalba. Darbo objektas yra įtaigumas ir jo tipai socialiniuose tinkluose, kuriais naudojasi nuomonės formuotojai. Pagrindinė šio darbo problema – įtaigumo priemonių ir tipų, kuriuos naudoja socialinių tinklų nuomonės formuotojai išskyrimas. Darbo tikslas - rasti įtaigumo priemones, kurios efektyviai padeda nuomonės formuotojams įtikinti savo auditoriją įsigyti tam tikrus produktus socialiniuose tinkluose. Darbo metodai: 1) teorinės medžiagos analizė; 2) lingvistinė analizė, pagrįsta aprašymu. Darbas susideda iš dviejų pagrindinių dalių: teorinės ir praktinės. Teorinėje dalyje aptariami komunikacijos tipai, nuomonės formuotojų (influencerių) tipai, įtaigumo priemonės ir jų tipai. Apibendrinus teorinius teiginius, atlikta lingvistinė nuomonės formuotojo ir verslininko Jeffree Star „Youtube“ vaizdo įrašų analizė. Remiantis lingvistinės analizės rezultatais, galima teigti, kad socialiniai tinklai tapo neatsiejama modernios visuomenės dalimi, kuria lengvai naudojasi socialinių tinklų nuomonės formuotojai. Socialinių tinklų pagalba jie gali lengvai įteigti savo auditorijai, kad jie įsigytų tam tikrą, jų reklamuojamą prekę. Kad įtaigumas būtų efektyvesnis jie naudoja įvairias įtaigumo priemones, tokias kaip būdvardžius, personifikaciją, žodžius, kurie sukelia emocijas, šnekamąją kalbą ir t.t. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Persuasion, social media, influencer, persuasion techniques, linguistic techniques/Įtaigumas, socialinių tinklų nuomonės formuotojai, įtaigumo metodai, lingvistiniai metodai. en_US
dc.title Įtaigumas socialiniuose tinkluose: nuomonės formuotojų kalbos lingvistinė analizė en_US
dc.title.alternative Persuasion in Social Media: Linguistic Analysis of the Language of the Influencers en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra