dc.description |
The interactive musical instrument space is designed for people who want to get to know and try out various instruments. The problem that we face is indecisiveness. Each decision you choose can have a big impact on your life, so you always need to think about everything when deciding what to do. Children are lacking knowledge of instruments and having difficulty choosing a musical instrument to learn or attending a music school. Specific tested instruments can be found in musical instrument stores, but such institutions are very limited and usually sell only a small part of the instruments. Another alternative is the museums. There are plenty of different instruments available, but they can not be tested. The idea is to create a closed space where you can explore instruments, test them in practice, and learn about them in one place. Based on my experience, this is a way to make decisions and be more relevant to kids attending a music school. The selected object for design is Drobės g. 62, Šančiai, Kaunas. The building of the interwar building. The building has flourished in the textile industry since 1920, when it finally went bankrupt. The interior design of the musical instrument space is being designed in the chosen object. The aim of the final work is to create an informative, interactive space for children who want to start attending a music school, but do not know which instrument they would like to play or for people who want to get to know different musical instruments. Modern minimalist interior with accents that relate to music and has a meaningful hidden idea. The main piece of the interior, five parallel lines, which are associated with the fifth music lines, one of the most important elements in music. The interior is divided into several functional zones: a dressing room with a hall, a pay-point, a space for exhibiting musical instruments, an instrument testing room, and an administrative room consisting of a work and a lounge area. In the area of exposed instruments, instruments are placed in a wall with niches. Instruments are broken down by type and information provided by each instrument. There are also separate soundproofing rooms for the testing of instruments in the area. A visitor, having taken an instrument from a niche, can try it in a room dedicated to it. To find out more information, you can call a consultant who, if possible, can play the instrument professionally. Larger instruments are displayed in separate rooms, where you can also try them out. The completed project achieved the goals set. A rich selection of instruments in the modern interior. Cool, music-radiating atmosphere. The large amount of information and the ability to test instruments will not leave indifferent, it will be interesting to everyone and will encourage you to come back again. |
en |
dc.description.abstract |
Interaktyvi muzikos instrumentų erdvė yra skirta žmonėms, norintiems susipažinti ir išbandyti įvairius instrumentus. Visų sutinkama problema - neapsisprendimas. Kiekvienas pasirinktas nuosprendis gali stipriai įtakoti gyvenimą, dėl to visada priimant sprendimus, būtina gerai apie viska pagalvoti. Vaikai, norėdami išmokti groti muzikos instrumentu arba pradėdami lankyti muzikos mokyklą, susiduria su sunkumu išsirinkti muzikos instrumentą, jiems trūksta žinių apie instrumentus. Specifiškai išbandyti instrumentus galima muzikos instrumentų parduotuvėse, tačiau tokios įstaigos yra labai ribotos ir dažniausiai pardavinėja tik nedidelę dalį instrumentų. Kita alternatyva yra muziejai. Juose galima rasti gausybę skirtingų instrumentų, tačiau jų negalima išbandyti. Idėja yra sukurti uždarą erdvę, kurioje galima būtų apžiūrinėti instrumentus, juos praktiškai išbandyti, bei viską apie juos sužinoti vienoje vietoje. Remiantis sava patirtimi, ši įdėja padetų apsispręsti ir būtų aktualiausia vaikams pradedantiems lankyti muzikos mokyklą.
Pasirinktas objektas projektavimui yra Drobės g. 62, Šančiuose, Kaune. Pastatas tarpukario statybos. Šiame pastate klestėjo tekstilės pramonė nuo 1920 m., kol galiausiai įmonė bankrutavo. Pasirinktame objekte projektuojamas muzikos instrumentų erdvės interjero projektas. Baigiamojo darbo tikslas sukurti informatyvią, interaktyvią erdvę vaikams, norintiems pradėti lankyti muzikos mokyklą, bet nežinantiems, kuriuo instrumentu norėtų groti arba žmonėms, siekiantiems susipažinti su skirtingais muzikos instrumentais.
Modernus minimalistinio stiliaus interjeras su akcentais, kurie siejasi su muzika ir turi prasmingą užslėpta mintį. Pagrindinė interjero detalė, penkios lygiagrečios linijos, kurios asocijuojasi su muzikos penkline, vienu svarbiausiu elementu muzikoje. Interjeras suskirstytas į keletą funkcinių zonų: rūbinė kartu su holu, susimokėjimo punktas, eksponuojamų muzikos instrumentų erdvė, instrumentų išbandymo patalpos, bei administracinė patalpa, kuri susideda iš darbo ir poilsio zonos. Eksponuojamų instrumentų zonoje instrumentai pateikiami sienoje su nišomis. Instrumentai yra suskirstyti pagal tipą ir prie kiekvieno instrumento pateikta informaciją apie jį. Zonoje taip pat yra atskiri kambariai su garso izoliacija, skirti instrumentų išbandymui. Lankytojas, pasiėmęs instrumentą iš nišos, gali jį išbandyti tam skirtame kambaryje. Norint sužinoti daugiau informacijos, galima išsikviesti konsultantą, kuris esant galimybei, gali pagroti instrumentu profesionaliai. Didesni instrumentai eksponuojami atskiruose kambariuose, kur taip pat galima juos išbandyti.
Baigtame projekte buvo pasiekti užsibrėžti tikslai. Moderniame interjere gausybė pasirinkimo iš instrumentų. Jauki, muzika spinduliuojanti atmosfera. Didelis informacijos kiekis ir galimybė išbandyti instrumentus, nepaliks abejingų, sudomins kiekvieną ir paskatins grįžti dar kartą. |
en_US |