DSpace talpykla

Jaunesniųjų paauglių elektroninių patyčių prevencija bendrojo ugdymo mokykloje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Mačiokienė, Vita
dc.date.accessioned 2021-02-04T11:11:57Z
dc.date.available 2021-02-04T11:11:57Z
dc.date.issued 2021-01-18
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4265
dc.description Relevance of the thesis: with the increase of the usage of information technologies, the spread of junior teenagers’ electronic sneer can be observed among them. The authors discuss the benefit and necessity of prevention programmes in general education schools in their works. To make sneer prevention really efficient, it is important to involve all school community and parents. Before implementing prevention programmes, general education schools have to assess their problem of electronic sneer and seek that prevention programmes would be an integral part of formal and informal education. Problem: What electronic sneer prevention measures have to be applied in a general education school? Object of the study: junior teenagers’ electronic sneer prevention in a general education school. Aim of the study: to study the junior teenagers’ electronic sneer prevention in a general education school. Tasks: 1. To perform the academic literature analysis about the prevention measures of junior teenagers’ electronic sneer among them in a general education school. 2. To perform the academic literature analysis about the inclusion of school community into electronic sneer prevention in a general education school. 3. To study the opinion of pedagogues about the possibilities of electronic sneer prevention in a general education school. Research methods: academic literature analysis, questionnaire, statistical data analysis. en_US
dc.description.abstract Baigiamojo darbo aktualumas: Didėjant informacinių technologijų naudojimui, pastebimas jaunesniųjų paauglių tarpusavio elektroninių patyčių paplitimas. Autoriai savo darbuose aptaria prevencijos programų bendrojo ugdymo mokyklose naudą ir būtinybę. Tam, kad patyčių prevencija būtų tikrai veiksminga, svarbu įtraukti visą mokyklos bendruomenę. Bendrojo ugdymo mokyklos, prieš įgyvendinant prevencines programas, turi įsivertinti elektroninių patyčių problemą bei siekti, kad prevencinės programos būtų neatsiejama formaliojo ir neformaliojo švietimo dalimi. Problema: Kokios elektroninių patyčių prevencinės priemonės turi būti taikomos bendrojo ugdymo mokykloje? Tyrimo objektas: Jaunesniųjų paauglių elektroninių patyčių prevencija bendrojo ugdymo mokykloje. Tyrimo tikslas: Tirti jaunesniųjų paauglių elektroninių patyčių prevenciją bendrojo ugdymo mokykloje. Uždaviniai: 1. Atlikti mokslinės literatūros analizę apie jaunesniųjų paauglių tarpusavio elektroninių patyčių prevencijos priemones bendrojo ugdymo mokykloje. 2. Atlikti mokslinės literatūros analizę apie mokyklos bendruomenės narių įtraukimą į elektroninių patyčių prevenciją bendrojo ugdymo mokykloje. 3. Tirti pedagogų nuomonę apie elektroninių patyčių prevencijos bendrojo ugdymo mokykloje galimybes. Tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa, statistinė duomenų analizė. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Patyčių prevencija en_US
dc.subject jaunesnieji paaugliai en_US
dc.title Jaunesniųjų paauglių elektroninių patyčių prevencija bendrojo ugdymo mokykloje en_US
dc.title.alternative Junior Teenagers’ Electronic Sneer Prevention in a General Education School en_US
dc.title.alternative Junior Teenagers’ Electronic Sneer Prevention in a General Education School en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra