DSpace talpykla

Stilistiniai įvairioms tikslinėms grupėms skirtos komercinės reklamos ypatumai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Vokėnaitė, Anastazija
dc.date.accessioned 2021-02-03T10:52:58Z
dc.date.available 2021-02-03T10:52:58Z
dc.date.issued 2021-01-21
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4227
dc.description The relevance of the paper is for young students of English for public relations lacking more experience, people working in companies with commercial advertisements. The subject matter of the paper is stylistic features of commercial texts aimed at different target groups in “Dove”, “Garnier” and “Nivea” advertising. The problem question of the paper is what stylistic means are used to create appropriate style while creating commercial advertisements for different target groups. The aim of the paper is to reveal the variety of stylistic features of commercial advertisement texts meant for different target groups. The objectives are: 1) to theoretically define the concept of commercial texts and the stylistic devices most commonly used in commercial texts meant for different target groups. 2) to identify “Dove”, “Garnier” and “Nivea” company advertising and the stylistic peculiarities of their advertisements meant for different target groups. The methods used include: 1) the analysis of theoretical references; 2) the descriptive comparative linguistic analysis. The paper consists of two main parts: theoretical and practical. The theoretical part gives a review of the general framework of issues concerning the concept of commercial texts, as well as discussing the impact of norms operating in global culture on consumer's behavior. After theoretical sources analysis, the practical linguistic analysis of “Dove”, “Garnier” and “Nivea” advertising companies was performed. The results of the linguistic study reveal that companies actively advertise their products as inclusive products that attract consumers attention and aim to creative a positive atmosphere. In order to do so, companies actively use literature and visual advertisement tools. en_US
dc.description.abstract Tema aktuali jauniems, anglų kalbos ryšiams su visuomene, studentams, neturintiems daug patirties ir žmonėms, dirbantiems įmonėse, kur reikia kurti komercinę reklamą. Darbo objektas yra “Dove”, “Garnier” ir “Nivea” kuriamos reklamos, skirtingoms tikslinėms grupėms, komercinių tekstų stilistiniai bruožai. Pagrindinė šio darbo problema – kokios stilistinės priemonės naudojamos kuriant komercines reklamas skirtingoms tikslinėms grupėms. Darbo tikslas - atskleisti skirtingoms tikslinėms grupėms skirtų komercinių reklamų tekstų stilistinių ypatumų įvairovę. Darbo uždaviniai: išryškinti komercinių tekstų sampratą ir kokios stilistinės priemonės dažniausiai naudojamos kuriant komercines reklamas skirtingoms tikslinėms grupėms; išanalizuoti “Dove”, “Garnier” ir “Nivea” įmonių reklamas ir jų, skirtingoms tikslinėms grupėms kuriamos reklamos, stilistinius ypatumus. Darbo metodai: 1) literatūros šaltinių analizė; 2) aprašomoji ir lyginamoji kalbinė analizė. Darbas susideda iš dviejų pagrindinių dalių: teorinės ir praktinės. Teorinėje dalyje apžvelgiama bendra komercinių tekstų samprata, taip pat aptariama pasaulinėje kultūroje veikiančių normų įtaka vartotojų elgsenai. Išanalizavus literatūros šaltinius atlikta lingvistinė “Dove”, “Garnier” ir “Nivea” įmonių kuriamos reklamos analizė. Remiantis lingvistinės analizės rezultatais, galima teigti, kad kuriant reklaminius tekstus yra siekiama pritraukti klientų dėmesį ir sukurti teigiamą patirtį, reklamuoti produktą kaip įtraukiantį visas visuomenės grupes. Tam tikslui yra naudojami lingvistiniai ir vaizdiniai įrankiai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Advertisement, advertising, stylistic peculiarities, stylistic devices, different target groups, communication tools/Reklama, reklamavimas, stilistiniai ypatumai, stilistinės priemonės, skirtingos tikslinės grupės, komunikacijos priemonės. en_US
dc.title Stilistiniai įvairioms tikslinėms grupėms skirtos komercinės reklamos ypatumai en_US
dc.title.alternative Stylistic Peculiarities of Commercial Advertisements for Different Target Groups en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra