DSpace talpykla

Vartotojų nuomonė apie natūralią kosmetiką ir jos poveikį odai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Majauskaitė, Erika
dc.date.accessioned 2020-11-25T08:11:34Z
dc.date.available 2020-11-25T08:11:34Z
dc.date.issued 2020-06-23
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4201
dc.description Relevance of the topic: Nowadays, consumers are interested and more likely to use natural ingredients for different purposes. The popularity of natural cosmetics is encouraged by negative effects of synthetic cosmetics on both health and the environment. Due to increased pollution and harmful environmental factors, consumers of younger age are more concerned about their health and better quality of life. Natural cosmetic ingredients can be derived from various plant parts, minerals, water, and soil. The problem of the research: What is the opinion of consumers on natural cosmetics and its effect on the skin? The object of the research: The opinion of consumers on natural cosmetics and its effect on the skin. Aim of the research: To find out the opinion of consumers about natural and organic cosmetics. Objectives of the research: 1. To describe the concept of natural cosmetics. 2. To describe the ingredients of natural cosmetics and their effects on skin. 3. To find out the opinion of consumers about natural cosmetics, its effect on skin and to evaluate the choices of consumers in natural cosmetics. Methods and subjects of the research: Scientific and professional literature was analyzed, and online questionnaire was provided (quantitative method). Total of 177 responders, both females and males, completed the questionnaire. Findings and conclusions of the study: Most of the responders used natural cosmetics, mostly for facial and hair care. The choice of natural cosmetic products was prompted by the belief that natural cosmetics improved the condition of skin. The responders also specified that they avoided using aggressive skin care products. Most responders stated that the condition of their skin improved significantly using natural cosmetic products, and according to them, natural and organic cosmetics had the best effect on skin. When choosing natural cosmetics, the surveyed consumers considered the quality, price, availability, composition and product certification. The color and packaging of the product was not prioritized. The main drawbacks of the natural cosmetics were high price and short expiry date. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas: Šiais laikais pastebima vartotojų tendencija domėtis ir įvairiems poreikiams naudoti natūralias medžiagas. Natūralios kosmetikos populiarumą paskatino nustatytas neigiamas sintetinės kosmetikos medžiagų poveikis sveikatai ir aplinkai. Dėl padidėjusio taršos kiekio ir žalingų aplinkos veiksnių jauni vartotojai labiau rūpinasi savo sveikata ir geresne gyvenimo kokybe. Natūralios kosmetikos sudėtinės dalys gali būti gaunamos iš įvairių augalo dalių, mineralų, vandens ar žemės. Tyrimo problema: Kokia yra vartotojų nuomonė apie natūralią kosmetiką ir jos poveikį odai? Tyrimo objektas: Vartotojų nuomonė apie natūralią kosmetiką ir jos poveikį odai. Tyrimo tikslas: Atskleisti vartotojų nuomonę apie natūralią kosmetiką ir jos poveikį odai. Tyrimo uždaviniai: 1. Aprašyti natūralios kosmetikos sąvoką. 2. Išskirti natūralios kosmetikos sudedamąsias dalis ir jų poveikį odai. 3. Identifikuoti vartotojų nuomonę apie natūralią kosmetiką, poveikį odai ir natūralios kosmetikos pasirinkimo ypatumus. Tyrimo metodika ir tiriamieji: Mokslinės ir profesinės literatūros analizė bei kiekybinis metodas – anketinė apklausa. Tyrime dalyvavo 177 tiriamieji – vyrai ir moterys. Tyrimo rezultatai ir išvados: Atlikus tyrimą paaiškėjo, kad dauguma vartotojų naudoja natūralias kosmetines priemones, iš kurių dažniausiai renkasi veido ir plaukų priežiūros priemones. Natūralios kosmetikos pasirinkimą lemia įsitikinimas, jog natūralios kosmetinės priemonės gerina odos būklę, vartotojai taip pat ne retai vengia naudoti odai agresyvią kosmetiką. Daugumos vartotojų odos būklė pagerėjo ir oda buvo pastebimai sveikesnė, naudojant natūralias kosmetines priemones ir jų nuomone geriausią poveikį odai turi natūrali ir ekologiška kosmetika. Renkantis natūralius kosmetikos produktus vartotojams yra labai svarbi kokybė, kaina, prieinamumas, sudėtis ir produkto sertifikavimas. Renkantis kosmetiką vartotojams produkto spalva ir įpakavimas vartotojams neturi reikšmės. Kaip pagrindinius natūralios kosmetikos trūkumus vartotojai įvardino aukštą kainą ir trumpą galiojimo laiką. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Vartotojų nuomonė apie natūralią kosmetiką ir jos poveikį odai en_US
dc.title.alternative Consumers’ View on Natural Cosmetics and Its Effect on the Skin en_US
dc.type other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra