dc.contributor.author |
Ališauskaitė, Urtė |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-19T08:49:15Z |
|
dc.date.available |
2020-11-19T08:49:15Z |
|
dc.date.issued |
2020-11-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4183 |
|
dc.description |
Considering the current issues of fashion and observing the ever-decreasing boundaries
between men's and women's clothing, the topic of the dissertation is related to the issue of genderneutral fashion. While studying the image design study program, the analytical ability to notice the
correlations between global social phenomena, fashion and image components was developed. In
order to create jobs in the fashion industry, it is important to be able to demonstrate one's insights and
opportunities in untapped areas for various companies, such as Lindex, which is why the wardrobe
for both sexes theme was chosen.
The topic of the final work entitled “Photo Shoot for a Man Wearing “Lindex” Spring -
Summer 2020 Collection”, has been formed. Based on the image components, the goal is to create a
man's image photo session by adapting the Lindex 2020 spring-summer women's clothing collection.
Thus, in the pursuit of this goal, the following tasks have been set out: analyze the development of
men's fashion and the manifestations of fashion reflecting neutrality in the historical context, to
review the 20th century social changes that have affected a man’s image, to analyze the suitability of
Lindex spring-summer women's collection for shaping the male image, to create a male image by
applying the Lindex spring-summer women's collection.
Descriptive analysis of literature sources was carried out, comparative analysis of brands
and designers' clothing suitable for both sexes, and formal, narrative analysis of commercial photo
sessions were performed, during which the possibilities of using composite artistic means of
expression were explored and what was intended to be conveyed to the direct audience. Based on the
data obtained during the analyzes, an image photo session for a man was created using range of
women's clothing and accessories from the Lindex fashion chain.
To date, the Lindex fashion chain focuses exclusively on women and children. Therefore,
the image photo session implemented in the creative part of the final work aims to present as a
proposal to expand the untapped possibilities and collections of Lindex and to offer a suitable
wardrobe for both sexes based on them. |
en_US |
dc.description.abstract |
Atsižvelgiant į šių dienų mados aktualijas ir stebint vis mažėjančią ribą tarp vyrams ir
moterims kuriamos aprangos, baigiamojo darbo tematika siejama su neskirstomos pagal
priklausomybę lyčiai mados problematika. Studijuojant įvaizdžio dizaino studijų programą išugdytas
analitinis gebėjimas pastebėti koreliacinius ryšius tarp globalių socialinių reiškinių, mados bei
įvaizdžio komponentų. Siekiant sukurti darbo vietą mados industrijoje svarbu sugebėti demonstruoti
savo įžvalgas bei galimybes dar neišnaudotose srityse įvairioms kompanijoms, kaip šiuo atveju
„Lindex“, todėl pasirinkta garderobas abiem lytims tematika.
Suformuota baigiamojo darbo tema, pavadinimu „Vyriško įvaizdžio kūrimas pritaikant
„Lindex“ 2020 metų moterišką pavasario-vasaros kolekciją“. Išsikeltas tikslas remiantis įvaizdžio
komponentais, sukurti vyro įvaizdinę fotosesiją pritaikant „Lindex“ 2020 metų pavasario-vasaros
moteriškų drabužių kolekciją. Tikslui pasiekti išsikelti uždaviniai išanalizuoti vyrų mados raidą, bei
neutralumą atspindinčios mados apraiškas istoriniame kontekste, apžvelgti XX a. socialinius
pokyčius dariusius įtaką vyro įvaizdžiui, išanalizuoti mados tinklo „Lindex“ 2020 metų pavasariovasaros moteriškos kolekcijos tinkamumą formuojant vyrišką įvaizdį, atlikti vyriško įvaizdžio kūrimą
pritaikant mados tinklo „Lindex“ 2020 metų moterišką pavasario-vasaros kolekciją.
Atlikta literatūrinių šaltinių aprašomoji analizė, lyginamoji prekės ženklų ir dizainerių abiem
lytims tinkančių drabužių asortimento analizė, bei komercinių fotosesijų formalioji, naratyvinė
analizės, kurių metu buvo išsiaiškinta kompozicinių meninių raiškos priemonių panaudojimo
galimybės, bei ką tuo siekiama perduoti tiesioginei auditorijai. Remiantis analizių metu gautais
duomenimis sukurta įvaizdinė fotosesija vyrui naudojant mados tinklo „Lindex“ moteriškos aprangos
ir jos priedų asortimentą.
Mados tinklas „Lindex“ orientuojasi tik į moteris ir vaikus. Todėl baigiamojo darbo
kūrybinėje dalyje įgyvendinta įvaizdinė fotosesija siekiama pateikti kaip pasiūlymą plėsti dar
neišnaudotas „Lindex“ galimybes ir kolekcijas bei jų pagrindu suformuotą tinkamą garderobą siūlyti
abiejų lyčių atstovams. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
abiem lytims tinkanti apranga, neutrali mada, tendencijos, vyrų mada |
en_US |
dc.title |
Vyro įvaizdinė fotosesija su „Lindex“ 2020 metų pavasario-vasaros kolekcija |
en_US |
dc.title.alternative |
Photo Shoot for a Man Wearing “Lindex” Spring - Summer 2020 Collection |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |