DSpace talpykla

Klientų nuomonė apie vitamino C poveikį brandžiai odai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Vikšraitytė, Emilija
dc.date.accessioned 2020-11-04T13:19:24Z
dc.date.available 2020-11-04T13:19:24Z
dc.date.issued 2020-06-23
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4154
dc.description Topic: ,,Clients opinion about the effect of vitamin C on mature skin‘‘ Key words: vitamin C, mature skin. Topic relevance. Skin aging is one of the most common cosmetic problems. Noticeable skin changes such as wrinkles, uneven skin tone, dry skin can have a profound effect on selfesteem and social connections. Nowadays, there are many ways that can improve the condition of aging skin and address the underlying mechanisms of cell and molecular damage (Rattanawiwatpong, P., Wanitphakdeedecha, R., Bumrungpert, A. & Maiprasert, M., 2020). One of them is vitamin C. In order to maintain good skin state, or with the goal to improve it, it is necessary to ensure sufficient amount of vitamin C in the skin (Wang, Jiang, Li, Qiang, Dong, Li, 2018). There are many forms of vitamin C on the market (creams, serums, etc.), but not all of them are equally efficiently absorbed. Despite the main functions of a cosmetologist - well-performed procedures, educational activities are equally important, one of the results of which is proper skin care and continuity of cosmetic procedures at home. Problem - what is the clients opinion about the effect of vitamin C on mature skin? Object – clients opinion about the effect of vitamin C on mature skin. Aim - find out the opinion of clients about the effect of vitamin C on mature skin. Tasks: 1. Describe the chemical forms of vitamin C and the differences in their uptake, the functions of vitamin C in the skin. 2. Describe the processes taking place in mature skin and the importance of vitamin C for mature skin. 3. To reveal clients opinion about the effects of vitamin C on mature skin. Methods: 1. Analysis of scientific and professional literature. 2. Quantitative research, online questionnaire. 7 3. Statistical and graphical data analysis. Respondents. The quantitative study involved 108 respondents aged 18 to 60 and older. 85 women and 23 men. Key Findings: The results of the research showed that in the opinion of clients, vitamin C affects the processes in mature skin: strengthens capillary walls, participates in collagen synthesis, acts as an antioxidant, brightens, evens out skin tone. Respondents use masks, concentrated products, vitamin C supplements at home and believe that this has affected their skin condition: the skin has become brighter, with less visible capillaries in the skin. Men are more likely to use vitamin C through the gastrointestinal tract, resulting in fewer changes in the skin. Respondents aged 18-25 are more likely to believe that vitamin C has better effect for skin while absorbed through the gastrointestinal tract, while respondents aged 35-59 are more likely to believe that it is absorbed through the skin. en_US
dc.description.abstract Darbo tema: ,,Klientų nuomonė apie vitamino C poveikį brandžiai odai‘‘ Pagrindiniai žodžiai: vitaminas C, brandi oda Temos aktualumas. Odos senėjimas yra viena iš labiausiai paplitusių kosmetikos problemų. Pastebimi odos pakitimai, tokie kaip raukšlės, nevienodas odos atspalvis, sausa oda, gali smarkiai paveikti savęs vertinimą ir socialinius ryšius. Šiais laikais yra daugybė būdų, kurie gali pagerinti senstančios odos būklę ir spręsti pagrindinius ląstelių ir molekulių pažeidimo mechanizmus (Rattanawiwatpong, Wanitphakdeedecha, Bumrungpert ir Maiprasert, 2020). Vienas iš jų – vitaminas C. Siekiant išlaikyti gerą odos būklę, ar turint tikslą pagerinti esamą, reikia užtikrinti pakankamą vitamino C kiekį odoje. (Wang, Jiang, Li, Qiang, Dong, Li, 2018). Rinkoje yra daug vitamino C formų (kremų,serumų ir kt.), tačiau ne visos yra vienodai efektyviai pasisavinamos. Nepaisant pagrindinių kosmetologo funkcijų – gerai ir kokybiškai atliktų procedūrų, ne mažiau svarbi ir švietėjiška veikla, kurios vienas iš rezultatų tinkama odos priežiūra ir kosmetinių procedūrų tęstinumas namuose. Tyrimo problema – kokia klientų nuomonė apie vitamino C poveikį brandžiai odai? Tyrimo objektas – klientų nuomonė apie vitamino C poveikį brandžiai odai. Tyrimo tikslas – išsiaiškinti klientų nuomonę apie vitamino C poveikį brandžiai odai. Tyrimo uždaviniai: 1. Aprašyti vitamino C chemines formas ir jų pasisavinimo skirtumus, vitamino C funkcijas odoje. 2. Apibūdinti brandžioje odoje vykstančius procesus ir vitamino C svarbą brandžiai odai. 3. Atskleisti klientų nuomonę apie vitamino C poveikį brandžiai odai. Tyrimo metodai: 1. Mokslinės ir profesinės literatūros analizė. 2. Kiekybinis tyrimas, anketinė apklausa internetu. 5 3. Statistinė ir grafinė duomenų analizė. Respondentai. Kiekybiniame tyrime dalyvavo 108 respondentai nuo 18 iki 60 ir daugiau metų amžiaus. 85 moterys ir 23 vyrai. Pagrindiniai tyrimo rezultatai: Tyrimo rezultatai parodė, kad klientų nuomone vitaminas C turi įtakos brandžioje odoje vykstantiems procesams: stiprina kapiliarų sieneles, dalyvauja kolageno sintezėje, veikia kaip antioksidantas, šviesina, vienodina odos atspalvį. Respondentai namuose naudoja kaukes, koncentruotas priemones, papildus su vitaminu C ir mano, kad tai padarė įtaką jų odos būklei: oda tapo skaistesnė, mažiau matomi kapiliarai odoje. Vyrai labiau linkę naudoti vitaminą C per virškinamąjį traktą, dėl to odoje pastebėjo mažiau pokyčių. 18- 25 metų atsakiusieji labiau linkę manyti, kad vitaminas C geriausią poveikį odai turi pasisavinamas per virškinamąjį traktą, o 35-59 metų respondentai – per odą en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Klientų nuomonė apie vitamino C poveikį brandžiai odai en_US
dc.title.alternative Clients opinion about the effect of vitamin C on mature skin en_US
dc.type other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra