DSpace talpykla

Gyventojų nuomonė apie kosmetinių priemonių įsigijimo įpročius

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Valiūtė, Deimantė
dc.date.accessioned 2020-11-04T12:57:58Z
dc.date.available 2020-11-04T12:57:58Z
dc.date.issued 2020-06-23
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4151
dc.description Public opinion on the habits of purchasing cosmetics. Relevance of the topic. Cosmetics occupy a particularly important place in the life of a modern person. Even one who doesn’t overemphasize their appearance and doesn’t pay too much attention to make – up is in basic hugiene, which requires shampoo, shower gel, toothpaste or cream for dry skin. So cosmetics are used every day not only to create a beautiful appearance, but also to maintain a person’s health and well- being (Urbonavičienė, 2017). Research object. Population purchasing habits of the population. The aim. To reveal the habits of the population when purchasing cosmetics. Tasks: 1. Describe the classification of cosmetic products, their purpose. 2. To theoretically explain the factors that determine the criteria for the selection of cosmetic and the formation of consumption habits. 3. Reveal what habits prevail when purchasing cosmetics. Research methods. Professional and scientific literature analysis and anonymous, structured survey for the cosmetic’s consumers. The study included 833 individuals aged 18 to 66 and older. Conclusions: 1. Cosmetic products are products which are intended to care for maintain or improve the condition of the skin, hait, mouth ir teeth. Cosmetic products are classifies into three groups. These are therapeutic, hygienic and decorative cosmetics. Also, all products can be divides into smaller groups according to the age of the users, skin type and use in skin care. 2. Cosmetic use habits depend on gender and age differences. Men make up a minority among cosmetics consumers. Cosmetic habits vary from generation to generation. The problem and solution of skin aging are sensitive for older women. The habits of young women to use cosmetics are related to the care of problem skin. 3. Criteria for the purchase of cosmetic products: beneficial long- term effects on the skin, hair and health. The most commonly purchased personal hygiene products are: facial care (creams and cleansers), hand cream, shampoos, conditioners and body care (body cream and shower gel). Decorative cosmetics are important for the effect of the beauty sought. Other factors influencing the choise:  Economic( product price and promiotions), 7  Product quality – it is related to theit composition and brand. en_US
dc.description.abstract Gyventojų nuomonė apie kosmetinių priemonių įsigijimo įpročius. Temos aktualumas: Kosmetikos priemonės šiuolaikinio žmogaus gyvenime užima ypatingai svarbią vietą. Netgi tas, kuris nesureikšmina savo išvaizdos ir per daug neskiria dėmesio dekoratyvinei kosmetikai, laikosi elementarios higienos, kuriai reikalingas šampūnas, dušo gelis, dantų pasta ar kremas išsausėjusiai odai. Taigi, kosmetikos priemonės naudojamos kas dieną ne tik gražiai išvaizdai sukurti, tačiau kartu palaikyti asmens sveikatą ir gerą savijautą (Urbonavičienė, 2017). Tyrimo problema. Kokie gyventojų kosmetinių priemonių įsigijimo įpročiai? Tyrimo objektas. Gyventojų kosmetinių priemonių įsigijimo įpročiai. Tyrimo tikslas. Atskleisti gyventojų įpročius įsigyjant kosmetines priemones. Darbo uždavinai: 1. Aprašyti kosmetinių priemonių klasifikaciją, jų paskirtį. 2. Teoriškai paaiškinti veiksnius, lemiančius kosmetikos priemonių pasirinkimo kriterijus ir vartojimo įpročių susiformavimą. 3. Atskleisti, kokie įpročiai vyrauja įsigyjant kosmetikos priemones. Tyrimo metodai: Profesinės ir mokslinės literatūros analizė bei anoniminė, struktūrizuota apklausa kosmetikos vartotojams. Tyrime dalyvavo 833 asmenys, kurių amžius 18 – 66 ir daugiau metų. Išvados: 1. Kosmetikos priemonėmis laikomi produktai, kurie skirti odos, plaukų, burnos ar dantų priežiūrai, būklės palaikymui ar jos gerinimui. Kosmetikos produktai yra klasifikuojami į tris grupes. Tai gydomoji, higienai skirta ir dekoratyvinė kosmetika. Taip pat visos priemonės gali būti skirstomos į smulkesnes grupes pagal vartotojų amžių, odos tipą ir panaudojimą odos priežiūroje. 2. Kosmetikos priemonių vartojimo įpročiai priklauso nuo lyčių ir amžiaus skirtumų. Vyrai sudaro mažumą tarp kosmetikos vartotojų. Kosmetinių priemonių naudojimo įpročiai skirtingi kartoms. Vyresnės kartos moterims opi odos senėjimo problema ir sprendimo būdai. Jaunų moterų kosmetikos priemonių vartojimo įpročiai susiję su probleminės odos priežiūra. 3. Pagrindiniai kriterijai skatinantys kosmetinių produktų įsigijimą: naudingas ilgalaikis poveikis odai, plaukams ir sveikatai. Dažniausiai įsigijamos asmens higienai skirtos priemonės: veido priežiūrai (kremai ir prausikliai), rankų kremas, šampūnai, kondicionieriai ir 5 kūno priežiūrai (kūno kremas ir dušo gelis). Dekoratyvinė kosmetika svarbi siekiamo grožio poveikiui. Kiti pasirinkimą įtakojantys veiksniai : • ekonominiai (gaminių kaina ir akcijos) • gaminių kokybė - su ja sieja jų sudėtis ir prekės ženklas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Gyventojų nuomonė apie kosmetinių priemonių įsigijimo įpročius en_US
dc.title.alternative Public opinion on the habits of purchasing cosmetics. en_US
dc.type other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra