DSpace talpykla

Kauno miesto įvaizdžio formavimo tobulinimas: „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ atvejis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Žernosekovaitė, Vaiva
dc.date.accessioned 2020-10-30T08:18:22Z
dc.date.available 2020-10-30T08:18:22Z
dc.date.issued 2020-06-29
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4142
dc.description It is possible to create an attractive city image due to various events. The following events provide the possibility to "broadcast" the right message to a particular audience. The main problem of the professional BA thesis is to analyse how the image of Kaunas city is improved during the events by a public institution “Kaunas 2022”. The aim of this work is to explore how image of the city is formed with the help of cultural events. To reveal the purpose of the work, the goals are as follows: 1) to analyze the indicators of the city image development; 2) to perform the theoretical analysis of the city image formation of the project „Kaunas – European capital of culture 2022“ in the context of the organized events; 3) to perform the analysis of Kaunas city image formation and to identify problematical areas; 4) to create an integrated communication plan and provide recommendations to the organizers of the project “Kaunas - European Capital of Culture 2022”. To achieve the goal, quantitative and qualitative content analysis and expert interviews are represented. en_US
dc.description.abstract Kurti patrauklaus miesto įvaizdį galima per įvairius renginius. Jie suteikia galimybę „ištransliuoti“ norimą žinutę pasirinktai auditorijai. Iškelta baigiamojo darbo problema – kaip gerinamas Kauno miesto įvaizdis vykdant VŠĮ „Kaunas 2022“ renginius. Įvardijus problemą, šio darbo tikslas – išsiaiškinti kaip kultūrinių renginių pagalba formuojamas miesto įvaizdis per „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ projekto analizę. Darbo tikslui atskleisti pasitelkiami uždaviniai: 1) išanalizuoti miesto įvaizdžio formavimo ir gerinimo rodiklius; 2) atlikti miesto įvaizdžio formavimo teorinę analizę projekto „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ organizuojamų renginių kontekste; 3) atlikti Kauno miesto įvaizdžio formavimo analizę ir identifikuoti problemines sritis; 4) sukurti integruotą Kauno įvaizdžio komunikacijos planą ir pateikti rekomendacijas „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ organizatoriams. Tikslui pasiekti darbe atliekama kiekybinė ir kokybinė turinio analizė, ir ekspertų interviu. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Miesto įvaizdis, įvaizdžio formavimas, Europos kultūros sostinė en_US
dc.title Kauno miesto įvaizdžio formavimo tobulinimas: „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ atvejis en_US
dc.title.alternative Kaunas City Image Formation Improvement: “Kaunas – European Capital of culture 2022“ Case en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra