dc.contributor.author |
Žernosekovaitė, Vaiva |
|
dc.date.accessioned |
2020-10-30T08:18:22Z |
|
dc.date.available |
2020-10-30T08:18:22Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-29 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4142 |
|
dc.description |
It is possible to create an attractive city image due to various events. The following events
provide the possibility to "broadcast" the right message to a particular audience. The main problem
of the professional BA thesis is to analyse how the image of Kaunas city is improved during the
events by a public institution “Kaunas 2022”. The aim of this work is to explore how image of the
city is formed with the help of cultural events. To reveal the purpose of the work, the goals are as
follows: 1) to analyze the indicators of the city image development; 2) to perform the theoretical
analysis of the city image formation of the project „Kaunas – European capital of culture 2022“ in
the context of the organized events; 3) to perform the analysis of Kaunas city image formation and
to identify problematical areas; 4) to create an integrated communication plan and provide
recommendations to the organizers of the project “Kaunas - European Capital of Culture 2022”. To
achieve the goal, quantitative and qualitative content analysis and expert interviews are represented. |
en_US |
dc.description.abstract |
Kurti patrauklaus miesto įvaizdį galima per įvairius renginius. Jie suteikia galimybę
„ištransliuoti“ norimą žinutę pasirinktai auditorijai. Iškelta baigiamojo darbo problema – kaip
gerinamas Kauno miesto įvaizdis vykdant VŠĮ „Kaunas 2022“ renginius. Įvardijus problemą, šio
darbo tikslas – išsiaiškinti kaip kultūrinių renginių pagalba formuojamas miesto įvaizdis per
„Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ projekto analizę. Darbo tikslui atskleisti
pasitelkiami uždaviniai: 1) išanalizuoti miesto įvaizdžio formavimo ir gerinimo rodiklius; 2) atlikti
miesto įvaizdžio formavimo teorinę analizę projekto „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“
organizuojamų renginių kontekste; 3) atlikti Kauno miesto įvaizdžio formavimo analizę ir
identifikuoti problemines sritis; 4) sukurti integruotą Kauno įvaizdžio komunikacijos planą ir
pateikti rekomendacijas „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ organizatoriams. Tikslui
pasiekti darbe atliekama kiekybinė ir kokybinė turinio analizė, ir ekspertų interviu. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Miesto įvaizdis, įvaizdžio formavimas, Europos kultūros sostinė |
en_US |
dc.title |
Kauno miesto įvaizdžio formavimo tobulinimas: „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ atvejis |
en_US |
dc.title.alternative |
Kaunas City Image Formation Improvement: “Kaunas – European Capital of culture 2022“ Case |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |