dc.contributor.author |
Jokubauskaitė, Aistė |
|
dc.date.accessioned |
2020-10-29T07:30:21Z |
|
dc.date.available |
2020-10-29T07:30:21Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4133 |
|
dc.description |
The professional bachelor thesis is analysed strengthening the image of AB “Žemaitijos
pienas“ in the media from the consumers point of view. In analyzing the image and formation of the
company wants to find out what the consumer's attitude is. In order to find out what consumer's
attitude towards the image at AB “Žemaitijos pienas” will be the user questionnaire (survey),
interview and that of results reveal what gives the best impression of the image company. The aim of
this work is to find out what the attitudes to the image of consumers are. |
en_US |
dc.description.abstract |
Profesinio bakalauro baigiamajame darbe analizuojamas vartotojų požiūris į įmonės įvaizdį
medijose bei veiksniai galintys lemti įvaizdžio stiprinimą. Norint išsiaiškinti, koks yra vartotojų
požiūris į AB „Žemaitijos pienas“ įvaizdį bus naudojama vartotojams skirta anketa (apklausa) ir
norint išsiaiškinti įmonės įvaizdžio stiprinimą medijose, bus naudojamas interviu. Anketinės
apklausos bei interviu rezultatai parodys, kokie veiksniai lemia ir sukuria geriausią įvaizdį medijose
apie įmonę. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Įvaizdis, medijos, vartotojų požiūris |
en_US |
dc.title |
AB „Žemaitijos pienas“ įvaizdžio stiprinimas medijose vartotojų požiūriu |
en_US |
dc.title.alternative |
AB Žemaitijos pienas Image Improvement on the Media from Consumer Perspective |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |