dc.contributor.author |
Stačiokas, Matas |
|
dc.date.accessioned |
2020-10-22T06:06:38Z |
|
dc.date.available |
2020-10-22T06:06:38Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-25 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4112 |
|
dc.description |
The relevance of the paper is relevant to English students and future communication specialists because this research paper shows what types of language means are used in advertising slogans.
The subject matter of the paper is advertising slogans.
The problem question of the paper is what linguistic means are used in creating advertising slogans.
The aim of the paper is to present how various linguistic means are used in advertising slogans.
The objectives are:
1) to theoretically define various linguistic means possible to apply while creating advertisement slogans;
2) to identify what linguistic means are used in advertisement slogans at practical level.
The methods used include:
1) Analysis of theoretical references in order to determine the main linguistic peculiarities in advertising slogans.
2) Descriptive comparative linguistic analysis in order to reveal what linguistic peculiarities are used in advertising slogans
The paper consists of five parts: the introduction, theoretical part, practical analysis part, conclusion and references. There are two main parts: the theoretical and practical parts. The two main parts deal with the descriptive and comparative analysis of the theoretic sources on advertisement slogans. The theoretical analysis is mainly based on the ideas expressed in the texts of Skorupa and Dubovičienė (2015), Vasiloaia (2009) Cuddon (2013) and Ding (2003). These authors suggested the valuable insights on language in advertisement slogans and what linguistic characters they have. The practical analysis is based on the samples found in 100 advertisements and the reasons for the choice are that there are a lot of interesting slogans that use different linguistic features that affects customers. At the end, the paper is supplied with the concluding part that summarizes the main theoretical features of linguistic peculiarities in slogans and main aspects of its practical use and translation. The list of references contains 14 items of theoretical sources. |
en_US |
dc.description.abstract |
Temos aktualumas: Baigiamojo darbo tema aktuali studentams, kurie mokinasi anglų kalbą ir komunikaciją bei ateities komunikacijos ir viešųjų ryšių specialistams, kurie nori žinoti kokios lingvistinės ypatybės yra naudojamos reklaminiuose šūkiuose.
Darbo objektas yra: reklaminiai šūkiai.
Pagrindinė šio darbo problema: kokios lingvistinės ypatybės naudojamos reklaminiuose šūkiuose.
Darbo tikslas: parodyti kaip skirtingos lingvistinės ypatybės yra naudojamos reklaminiuose šūkiuose.
Darbo uždaviniai:
1) teoriškai paaiškinti kokios lingvistinės ypatybės yra galimos ir vartotinos sukuriant reklaminį šūkį;
2) nustatyti kokios lingvistinės ypatybės yra naudojamos reklaminiuose šūkiuose praktiniame lygmenyje.
Darbo metodai:
1) teorinės medžiagos analizė siekiant suprasti kokios pagrindinės lingvistinės ypatybės yra naudojamos reklaminiuose šūkiuose,
2) aprašomoji lingvistinė analizė siekiant parodyti kokios lingvistinės ypatybės yra naudojamos reklaminiuose šūkiuose,
3) lyginamoji analizė siekiant palyginti skirtingas lingvistines ypatybes ir kokios dažniausiai naudojamos skirtingų kompanijų sričių sferoje.
Darbas susideda iš dviejų pagrindinių dalių: teorinės ir praktinės. Teorinėje dalyje aptariamos idėjos tokių autorių kaip Skorupa ir Dubovičienė (2015), Vasiloaia (2009) Cuddon (2013) ir Ding (2003). Šie autoriai pateikia įvairias mintis lingvistinių ypatybių reklaminiuose šūkiuose tematika. Apibendrinus teorinius teiginius, atlikta lingvistinė ir lyginamoji reklaminių šūkių ir jų lingvistinių ypatybių analizė. Remiantis lingvistinės analizės rezultatais, galima teigti, kad reklaminiai šūkiai naudoja įvairias, įdomias lingvistines ypatybes norėdamos patraukti potencialius pirkėjus. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Lingvistika, ypatybės, stilistika, sintaksė, rimas, rimavimas, asonansas, aliteracija, liepiamasis, klausiamasis, sakinys, reklaminis šūkis / Linguistics, peculiarities, stylistic, syntactic, rhyme, rhythm, pun, assonance, alliteration, features, declarative, interrogative, imperative, sentence, slogan, advertising. |
en_US |
dc.title |
Lingvistinės reklamų šūkių ypatybės |
en_US |
dc.title.alternative |
Linguistic Peculiarities in Advertising Slogans |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |