DSpace talpykla

Konceptualaus žaidimo „Distopija“ projekto dizainas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Šnirpūnaitė, Sonata
dc.date.accessioned 2020-10-21T05:38:12Z
dc.date.available 2020-10-21T05:38:12Z
dc.date.issued 2020-07-10
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4081
dc.description Project theme –,,conceptual video game ,,Dystopia“ project design. The aim of the project – to create a concept idea for a video game and present it in an art book form. The main task of the project – to create characters, story and atmosphere for a conceptual video game, presenting it in an art book form. The object of the final project – conceptual video game ,,Dystopia“ project design presented in an art book form. Relevance and originality of the topic – creating something requires an idea. Video game industry, heavily relies on concept art, which helps create characters, atmosphere and story. This is considered to be the base of everything else that goes into creation process. Many concept design sketches are reviewed and only the best ones are picked for further development, turning art into fully functioning virtual world. Many steps go into video game development, however, concept art is the beginning of it all. The main problem of the final project – video games are acknowledged worldwide but we are only consumers. Video game development and concept art are not very common in Lithuania, the biggest game developers of the industry are based in foreign countries. Although, digital art is more common, it’s still not very popular. My hopes for this project are to introduce an uncommon specialization, which includes both, digital art and design knowledge. Key findings and conclusions – I think that the project is unique, responds to the topic and fulfils the set goals. en_US
dc.description.abstract Baigiamojo darbo tema – konceptualaus žaidimo ‚,Distopija“ projekto dizainas. Baigiamojo darbo tikslas – sukurti kompiuterinio žaidimo idėją ir ją pateikti pristatomajame leidinyje. Baigiamojo darbo uždaviniai – sukurti personažus, istoriją, bei atmosferą, konceptualiam žaidimui, visa tai pristatant leidinio formoje. Baigiamojo darbo objektas – konceptualaus žaidimo ,,Distopija“ projektas, pristatytas leidinio formoje. Temos aktualumas/naujumas – kažkam sukurti reikalinga pirminė idėja. Kompiuterinių žaidimų industrijoje, ypač remiamasi pirminės idėjos vizualizacija. Šio etapo metu perteikiama esama arba nauja istorija, nuotaika, sukuriami veikėjai, kraštovaizdis ir kiti elementai. Tai yra baziniai dalykai, kuriais remiamasi vėlesniais projekto įgyvendinimo etapais, tokiu būdu idėjas perduodant kitų sričių specialistams. Iš daugybės eskizinių bandymų, išrenkami tinkamiausi, kurie perkeliami į trimatę erdvę, animuojami ir programuojami, kad piešiniai virstų funkcionuojančiu virtualiu pasauliu. Į kompiuterinio žaidimo kūrybą įeina daugybė etapų, tačiau visko pradžia yra projekto konceptas. Baigiamojo darbo problema – kompiuteriniai žaidimai paplitę visame pasaulyje, tačiau mes esame tik vartotojai. Kompiuterinių žaidimų kūrimas Lietuvoje nėra itin aktualus, o visi industrijos gigantai įsikūrę užsienio šalyse. Skaitmeninis piešimas, nors ir aktualesnis mūsų šalyje, taip pat nėra itin populiarus. Todėl šiuo projektu tikiuosi supažindinti su netradicine specialybe, į kurią įeina tiek piešimo, tiek dizaino žinios. Svarbiausi rezultatai, bei išvados – Manau, kad sukurtas projektas yra unikalus, atsako į temą ir išpildo užsibrėžtus tikslus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject konceptualus žaidimas, personažai, idėjų vizualizacija, dizainas en_US
dc.title Konceptualaus žaidimo „Distopija“ projekto dizainas en_US
dc.title.alternative Conceptual video game ,,Dystopia“ project design en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra