dc.contributor.author |
Gustytė, Giedrė |
|
dc.date.accessioned |
2020-10-20T12:32:36Z |
|
dc.date.available |
2020-10-20T12:32:36Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-25 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4046 |
|
dc.description |
To actualize the topic of personal brand development in the cultural and creative industries, it’s benefits and importance for persons working and planning to work under this activity. After the analysis of scientific material and personal brand Kamilė Lukrecija Lukošiūtė – “KLL“ and other personal brands, to prepare recommendations for the development of personal brands in the cultural and creative industries. |
en_US |
dc.description.abstract |
Aktualizuoti, asmens prekės ženklo vystymo kultūros ir kūrybinėse industrijose temą, jo naudą bei svarbą asmenims dirbantiems bei planuojantiems dirbti pagal šią veiklą. Atlikus mokslinės medžiagos ir asmens prekės ženklo Kamilės Lukrecijos Lukošiūtės – „KLL“ bei kitų asmens prekės ženklų analizę, parengti rekomendacijas asmens prekės ženklų vystymuisi kultūros ir kūrybinėse industrijose. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Asmens prekės ženklas, Vystymas, Kultūros ir kūrybinės industrijos |
en_US |
dc.title |
Asmens prekės ženklo vystymas kultūros ir kūrybinėse industrijose: menininkės Kamilės Lukrecijos Lukošiūtės prekės ženklo „KLL“ pavyzdžiu |
en_US |
dc.title.alternative |
Personal Brand Development in Cultural and Creative Industries: the Example of Artist Kamilė Lukrecija Lukošiūtė‘s Brand “KLL“ |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |