dc.contributor.author |
Maksimavičiūtė, Rugilė |
|
dc.contributor.author |
Kasiulienė, Greta |
|
dc.date.accessioned |
2020-10-19T08:21:59Z |
|
dc.date.available |
2020-10-19T08:21:59Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-23 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4037 |
|
dc.description |
As competition in the market increases, companies must strive to attract and retain existing customers and regain lost customers. The company's relations with its customers and their loyalty form an extremely significant guarantee of the success of modern business, as consumer loyalty provides an opportunity to increase the market share, profit and business development. Consumer loyalty is becoming particularly important in areas where competition is strong and supply is standard, and one of these is catering. |
en_US |
dc.description.abstract |
Didėjant konkurencijai rinkoje įmonės privalo stengtis pritraukti ir išlaikyti esamus bei susigrąžinti prarastus klientus. Įmonės ryšiai su savo klientais bei jų lojalumas sudaro itin reikšmingą šiuolaikinio verslo sėkmės garantą, kadangi vartotojų lojalumas sudaro galimybę padidinti užimamos rinkos dalį, pelną, verslo plėtrą. Vartotojų lojalumas įgauna ypatingą reikšmę tose srityse, kur konkurencija stipri, o pasiūla standartinė, o viena tokių – maitinimo sfera. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Vartotojų lojalumas, veiksniai, modeliai, skatinimo nauda |
en_US |
dc.title |
Kavinės – restorano „Deizė“ vartotojų lojalumo skatinimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Fosterage of employee loyalty at Deize Cafe- Restaurant UAB |
en_US |
dc.title.alternative |
Fosterage of employee loyalty at Deize Cafe- Restaurant UAB |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |