DSpace talpykla

Kavinės – restorano „Deizė“ vartotojų lojalumo skatinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Maksimavičiūtė, Rugilė
dc.contributor.author Kasiulienė, Greta
dc.date.accessioned 2020-10-19T08:21:59Z
dc.date.available 2020-10-19T08:21:59Z
dc.date.issued 2020-06-23
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4037
dc.description As competition in the market increases, companies must strive to attract and retain existing customers and regain lost customers. The company's relations with its customers and their loyalty form an extremely significant guarantee of the success of modern business, as consumer loyalty provides an opportunity to increase the market share, profit and business development. Consumer loyalty is becoming particularly important in areas where competition is strong and supply is standard, and one of these is catering. en_US
dc.description.abstract Didėjant konkurencijai rinkoje įmonės privalo stengtis pritraukti ir išlaikyti esamus bei susigrąžinti prarastus klientus. Įmonės ryšiai su savo klientais bei jų lojalumas sudaro itin reikšmingą šiuolaikinio verslo sėkmės garantą, kadangi vartotojų lojalumas sudaro galimybę padidinti užimamos rinkos dalį, pelną, verslo plėtrą. Vartotojų lojalumas įgauna ypatingą reikšmę tose srityse, kur konkurencija stipri, o pasiūla standartinė, o viena tokių – maitinimo sfera. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Vartotojų lojalumas, veiksniai, modeliai, skatinimo nauda en_US
dc.title Kavinės – restorano „Deizė“ vartotojų lojalumo skatinimas en_US
dc.title.alternative Fosterage of employee loyalty at Deize Cafe- Restaurant UAB en_US
dc.title.alternative Fosterage of employee loyalty at Deize Cafe- Restaurant UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra