dc.contributor.author |
Galminas, Ignas |
|
dc.date.accessioned |
2020-10-15T06:44:30Z |
|
dc.date.available |
2020-10-15T06:44:30Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-23 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4035 |
|
dc.description |
Every company must have a plan that includes the company's mission, vision, definition,
image formation; research of the marketing situation: analysis of strengths, weaknesses, threats and
opportunities, nuances of its generalization and presentation; setting marketing goals and selecting
marketing strategies, plan implementation program. Unfortunately, few companies are developing a
marketing strategy and marketing activities are developing chaotically. |
en_US |
dc.description.abstract |
Kiekviena įmonė privalo turėti planą, kuris apima įmonės misijos, vizijos, nustatymą,
įvaizdžio formavimą; marketingo situacijos tyrimą: stiprybių, silpnybių, grėsmių ir galimybių
analizę, jos apibendrinimo ir pateikimo niuansus; marketingo tikslų nustatymą ir marketingo
strategijų parinkimą, plano įgyvendinimo programą. Deja, nedaugelyje įmonių yra formuojama
marketingo strategija, o marketingo veikla yra plėtojama chaotiškai. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Marketingas, marketingo aplinka, marketingo kompleksas |
en_US |
dc.title |
UAB ,,Staremda" marketingo strategijos formavimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Formation of marketing strategy at Staremda UAB |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |