DSpace talpykla

UAB ,,Staremda" marketingo strategijos formavimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Galminas, Ignas
dc.date.accessioned 2020-10-15T06:44:30Z
dc.date.available 2020-10-15T06:44:30Z
dc.date.issued 2020-06-23
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4035
dc.description Every company must have a plan that includes the company's mission, vision, definition, image formation; research of the marketing situation: analysis of strengths, weaknesses, threats and opportunities, nuances of its generalization and presentation; setting marketing goals and selecting marketing strategies, plan implementation program. Unfortunately, few companies are developing a marketing strategy and marketing activities are developing chaotically. en_US
dc.description.abstract Kiekviena įmonė privalo turėti planą, kuris apima įmonės misijos, vizijos, nustatymą, įvaizdžio formavimą; marketingo situacijos tyrimą: stiprybių, silpnybių, grėsmių ir galimybių analizę, jos apibendrinimo ir pateikimo niuansus; marketingo tikslų nustatymą ir marketingo strategijų parinkimą, plano įgyvendinimo programą. Deja, nedaugelyje įmonių yra formuojama marketingo strategija, o marketingo veikla yra plėtojama chaotiškai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Marketingas, marketingo aplinka, marketingo kompleksas en_US
dc.title UAB ,,Staremda" marketingo strategijos formavimas en_US
dc.title.alternative Formation of marketing strategy at Staremda UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra