DSpace talpykla

Inovacijų teikiamos naudos vartotojams vertinimas pėsčiųjų žygių sektoriuje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Akelis, Jonas
dc.date.accessioned 2020-09-08T06:56:23Z
dc.date.available 2020-09-08T06:56:23Z
dc.date.issued 2020-06-23
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4012
dc.description In today's society, the rapidly growing number of active leisure users encourages organizations to respond to consumer needs to implement and disseminate innovation, seek innovation and opportunities to adapt to the latest technologies in the current market. However, not every organization and not every of its members is sufficiently aware of what change is, when, at what time innovation needs to be adopted or initiated. According to Jakubavičius et al., (2008) in modern conditions only innovations can guarantee survival and development. It is also important to know what factors drive innovation in the hiking sector, how the need to implement it is combined. The leisure sector has improved and developed considerably in recent decades. Due to market changes and the increase in competitive activities, it is becoming difficult for leisure organizations to survive financially. In order to become superior to competitors and attract more consumers, it is important for leisure organizations to look for innovations and opportunities to adapt to the latest technologies and other improvements in the existing market. In this work, we aim to reveal the process of innovation implementation and the benefits provided to the consumer in the active leisure sector, in the case of hiking. In the field of innovation implementation, the concepts of innovations, their classification, application in practice, and the process of realization of ideas are constantly encountered. In order to highlight the possibilities of improving the innovation implementation process, the method typical of qualitative research was chosen in the final work: structured interview and questionnaire. en_US
dc.description.abstract Šiandieninėje visuomenėje itin sparčiai didėjantis aktyvaus laisvalaikio vartotojų skaičius skatina organizacijas atliepiant vartotojų poreikius diegti ir skleisti inovacijas, ieškoti naujovių ir galimybių, kaip pritaikyti naujausias technologijas esamoje rinkoje. Tačiau ne kiekviena organizacija ir ne kiekvienas jos narys pakankamai suvokia kas yra pokytis, kada, kuriuo metu reikia priimti ar inicijuoti naujoves. Kaip teigia Jakubavičius ir kt., (2008) šiuolaikinėmis sąlygomis tik inovacijos gali garantuoti išlikimą ir plėtrą. Taip pat svarbu žinoti kokie veiksniai pėsčiųjų žygių sektoriuje skatina inovacijas, kaip derinamas poreikis įgyvendinti jas. Laisvalaikio sektorius per pastaruosius dešimtmečius yra gerokai patobulintas ir išsivystęs. Dėl rinkos pokyčių ir konkurencinių veiklų daugėjimo, laisvalaikio organizacijoms darosi sunku išsilaikyti finansiniu požiūriu. Siekiant tapti pranašesniais už konkurentus ir pritraukti daugiau vartotojų, laisvalaikio organizacijoms aktualu ieškoti inovacijų ir galimybių kaip pritaikyti naujausias technologijas ir kitus patobulinimus, egzistuojančioje rinkoje. Šiame darbe siekiame atskleisti inovacijų diegimo procesą bei teikiamą naudą vartotojui aktyvaus laisvalaikio sektoriuje, pėsčiųjų žygių atveju. Inovacijų diegimo srityje nuolat susiduriama su inovacijų sampratomis, jų klasifikavimu, taikymu praktinėje veikloje, idėjų realizavimo procesu. Siekiant išryškinti inovacijos diegimo proceso tobulinimo galimybes, baigiamajame darbe pasirinktas kokybiniam tyrimui būdingas metodas: struktūrizuotas interviu ir anketa. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Laisvalaikis, žygiai, inovacijos en_US
dc.title Inovacijų teikiamos naudos vartotojams vertinimas pėsčiųjų žygių sektoriuje en_US
dc.title.alternative Assessing the Benefits of Innovation for Consumers in the Hiking Sector en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra