DSpace talpykla

Kauno miesto orientavimosi sporto klubų konkurencingumo gerinimas vartotojų požiūriu

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Valatkaitė, Julija
dc.date.accessioned 2020-09-08T06:54:51Z
dc.date.available 2020-09-08T06:54:51Z
dc.date.issued 2020-06-23
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4008
dc.description In the current sports market, consumers play a very important role, and they determine many factors, including competitiveness. Competitiveness is a rapidly evolving and ever-changing phenomenon. As the world is constantly evolving, changing trends and technologies, competition is increasing. As a result, it is becoming increasingly difficult to find new means to support the effective operation of an organization. The competitiveness of clubs is determined by a myriad of factors, so it is worth identifying which are the most important and most determinants of competitiveness. In order to create a quality service and find out what determines the growth of competition, it is necessary to take into account the opinions and suggestions of consumers. Consumers are now prone to innovation and technology, making it increasingly difficult to adapt to them. Miller et al. (2008) argue that the expectations of individual consumers are often ignored because the benefits they expect to receive are too great. Ojasalo (2001) argues that the problem lies in consumers, who themselves do not always have a clear understanding of what their expectations are and how they should be justified. Thus, in the light of these statements, we can state that the consumer also has a very high value in the organization of the activity and at the same time his opinion may be misunderstood. en_US
dc.description.abstract Dabartinėje sporto rinkoje labai svarbią dalį užima vartotojai, jie lemia daugelį veiksnių, taip pat ir konkurencingumą. Konkurencingumas – tai sparčiai besivystantis ir nuolat kintantis reiškinys. Pasauliui nuolat tobulėjant, keičiantis tendencijoms ir technologijoms, konkurencija vis dideja. Todėl vis sunkiau rasti naujų priemonių efektyviai organizacijos veiklai palaikyti. Klubų konkurencingumą lemia begalę veiksnių, todėl verta nustatyti kurie yra svarbiausi ir labiausiai lemiantys konkurencingumą. Norint sukurti kokybišką paslaugą ir išsiaiškinti kas lemia konkurencijos augimą reikia atsižvelgti į vartotojų nuomonę ir pasiūlymus. Vartotojai dabar linkę į naujoves ir technologijas, todėl tampa vis sunkiau prie jų prisiderinti. Miller ir kt. (2008) nuomonė teigia, jog atskirų vartotojų lūkesčiai dažnai yra ignoruojami, nes nauda, kurią jie tikisi gauti yra per didelė. Ojasalo (2001) teigia, kad problema slypi vartotojuose, kurie patys ne visada turi aiškų supratimą, kokie yra jų lūkesčiai ir kaip jie turėtų būti pateisinti. Taigi atsižvelgiant į šiuos teiginius, galime konstatuoti, jog vartotojas turi kartu ir labai didelę vertę veiklos organizavime ir tuo pačiu jo nuomonė gali būti nesuprasta. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Sporto rinka, orientavimasis, konkurencingumas en_US
dc.title Kauno miesto orientavimosi sporto klubų konkurencingumo gerinimas vartotojų požiūriu en_US
dc.title.alternative Improving the Competitiveness of Kaunas City Orienteering Sports Clubs from a Consumer Perspective en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra