DSpace talpykla

Rankinio klubo Alytaus „Varsa-Stronglasas“ įvaizdžio formavimo aspektai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Čeginskas, Ridas
dc.date.accessioned 2020-09-08T06:49:32Z
dc.date.available 2020-09-08T06:49:32Z
dc.date.issued 2020-06-22
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3998
dc.description Sport has always occupied an important place in the world as well society. From ancient times, sport has united communities toward common goals. These days, all sport has evolved into a thing from which one can earn. Sport plays a vital role In European society, because it not only contributes to people's health and well-being, but also does great economic impact on the continent. The growing phenomenon of sport as a business encourages the analysis of sport industry, their activities, which are now dynamic and require specific knowledge. Ours sports organizations seek to establish themselves in the market, produce a variety of sports products, in which competition is very high, which is why it is necessary to analyze how sport is achieved competitive advantage of the organization. One of the methods is image formation (Virvilaitė, Dilys, 2007). Lately, no one doubts that the image of an organization is one of the most decisive factors in forming an opinion about it. People are increasingly prioritizing the image they create over to reality (Vaitkutė-Baltušienė, 2015). Sports clubs or organizations face image problems of nurturing or ignoring it at all. But it is sports organizations a well-formed image is the purposeful and consistent work of an organization that is reflected in society (Virvilaitė, Dilys, 2007). It is therefore relevant how and by what means it would be possible to strengthen the image of the club in the market. en_US
dc.description.abstract Sportas visais laikais užimdavo svarbią vietą pasaulyje bei visuomenėje. Nuo senų laikų sportas vienydavo bendruomenes siekti bendrų tikslų. Šiais laikais visas sportas peraugo į dalyką iš kurio galima uždirbti. Sportas vaidina gyvybiškai svarbų vaidmenį Europos visuomenėje, nes jis ne tik prisideda prie žmonių sveikatos ir gerovės, bet ir daro didelį ekonominį poveikį žemynui. Augantis sporto reiškinys kaip verslas skatina analizuoti sporto industrijos dalyvius, jų veiklą, kuri dabar yra dinamiška ir reikalaujanti specifinių žinių. Mūsų dienomis sporto organizacijos siekia įsitvirtinti rinkoje, gamina įvairius sporto šakų produktus, kuriuose labai didelė konkurencija, būtent todėl būtina išanalizuoti, kaip pasiekiamos sporto organizacijos konkurencinis pranašumas. Vienas iš metodų yra įvaizdžio formavimas (Virvilaitė, Dilys, 2007). Pastaruoju metu niekas neabejoja, jog organizacijos įvaizdis yra vienas labiausiai lemiančių veiksnių formuojant nuomonę apie ją. Žmonės vis labiau teikia prioritetą sukurtam įvaizdžiui nei realybei (Vaitkutė-Baltušienė, 2015). Sporto klubai ar organizacijos susiduria su įvaizdžio puoselėjimo problemomis arba išvis nekreipia dėmesio į tai. Tačiau būtent sporto organizacijos tinkamai suformuotas įvaizdis - tai kryptingas ir nuoseklus organizacijos darbas, kuris atsispindi visuomenėje (Virvilaitė, Dilys, 2007). Todėl aktualu, kaip ir kokiomis priemonėmis būtų galima stiprinti klubo įvaizdį rinkoje. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Rankinis, klubas, įvaizdis en_US
dc.title Rankinio klubo Alytaus „Varsa-Stronglasas“ įvaizdžio formavimo aspektai en_US
dc.title.alternative Image Formation Aspects of the Alytus “Varsa-Stronglasas” Handball Club en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra