DSpace talpykla

Žiūrovų pritraukimas į KK Utenos „Juventus“ varžybas Utenoje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kardelytė, Ineta
dc.date.accessioned 2020-09-08T06:49:05Z
dc.date.available 2020-09-08T06:49:05Z
dc.date.issued 2020-06-22
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3997
dc.description Sport is a universal phenomenon that overcomes all social, religious and language barriers. The sports industry includes athletes and their managers, sports organizations, sports clubs, services, events. Sports marketing is good for sports. Sports marketing differs from conventional marketing products in the ability of consumers to identify with the service provided (Parsons, 2008). Consumers are an important part of sports marketing because they are one of the key ones sources of income. Sports event organizers face the challenge of attracting spectators to competition. This problem is very acute due to the fact that more and more other services are now emerging, which also try to attract as many consumers as possible, so it is important for sports clubs to come up with which would not only attract spectators and fans to support the team, but also keep it. This requires understanding the types of sports fans and the factors that determine their behavior and the means to achieve this. According to Silva and Casas (2017), fans are certainly an important part of the sports system that provides income for sports clubs. Without them it wouldn’t matter if you show the match on TV and pay for it. Without fans, it would be difficult for clubs attract sponsors. The initial engine of a sports club’s growth is the creation of a fan base. O tam you first need to know how to attract spectators to a sporting event. en_US
dc.description.abstract Sportas yra universalus reiškinys, įveikiantis visus socialinius, religinius ir kalbos barjerus. Sporto industrija apima sportininkus ir jų vadybininkus, sporto organizacijas, sporto klubus, paslaugas, renginius. Sporto marketingas yra naudingas sportui. Sporto marketingas nuo įprastų marketingo produktų skiriasi vartotojų galimybe susitapatinti su teikiama paslauga (Parsons, 2008). Vartotojai yra svarbi sporto marketingo dalis, kadangi jie yra vienas iš pagrindinių pajamų šaltinių. Sporto renginių organizatoriai susiduria su problema, kaip pritraukti žiūrovus į varžybas. Ši problema yra labai aktuali, dėlto, kad šiuo metu atsiranda vis daugiau kitų paslaugų, kurios taip pat stengiasi pritraukti kuo daugiau vartotojų, tad sporto klubams yra svarbu sugalvoti tai, kas ne tik pritrauktų žiūrovus ir sirgalius palaikyti komandą, bet ir išlaikytų. Tam reikia suprasti sporto sirgalių tipus ir jų elgseną lemiančius veiksnius bei priemones tai pasiekti. Pasak Silva ir Casas (2017), sirgaliai tikrai yra svarbi sporto sistemos dalis, užtikrinanti sporto klubams pajamas. Be jų nebūtų svarbos rodyti rungtynes per televiziją ir mokėti už tai. Jei nebūtų sirgalių, klubams būtų sunku pritraukti rėmėjų. Pradinis sporto klubo augimo variklis yra sirgalių bazės sukūrimas. O tam pirmiausia reikia žinoti, kaip pritraukti žiūrovus į sporto renginį. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Sportas, sirgaliai, krepšinio klubas en_US
dc.title Žiūrovų pritraukimas į KK Utenos „Juventus“ varžybas Utenoje en_US
dc.title.alternative Attracting spectators to KK Utena's "Juventus" competition in Utena en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra