DSpace talpykla

Kazlų Rūdos sporto centro marketingo komplekso tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Janušauskaitė, Greta
dc.date.accessioned 2020-09-08T06:48:26Z
dc.date.available 2020-09-08T06:48:26Z
dc.date.issued 2020-06-22
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3996
dc.description With the rapid development of the sports industry, sports organizations and companies are expanding diversity, there is an increasing focus on improving the marketing of sports organizations. Rising and as the market for sports organizations or companies providing sports services strengthens, so does the process between them competitive struggle. The main task of competing sports service organizations attracting and retaining users and customers of the services provided. The attendance of sports institutions and the attraction of customers have a negative impact on the established and outdated marketing strategies, lack of advertising, inability to interest the modern audiences. Especially in the current situation in the country, sports organizations are no longer able to interest themselves the benefits of sport. In order to increase the number of service users attracting, better meeting consumer needs and higher levels of consumer satisfaction, sports organizations or companies need to analyze the processes taking place in the market, marketing elements of the complex, assess the strengths, weaknesses, opportunities and threats of the organization make good use of available resources, know practical market management and marketing methods. Assistance in the improvement of the marketing complex and its individual elements, Kazlų Rūda Sports Center will increase its popularity, attract more customers and raise the level of consumption of its services. en_US
dc.description.abstract Sparčiai vystantis sporto industrijai, plečiasi sporto organizacijų ir įmonių įvairovė, vis daugiau dėmesio skiriama sporto organizacijų marketingo tobulinimui. Didėjant ir stiprėjant sporto paslaugas teikiančių sporto organizacijų ar įmonių rinkai stiprėja ir tarp jų vykstanti konkurencinė kova. Konkuruojančių sporto paslaugas teikiančių organizacijų pagrindine užduotimi tampa teikiamų paslaugų vartotojų, klientų pritraukimas ir jų išlaikymas. Neigiamą įtaką sporto įstaigų lankomumui, klientų pritraukimui daro nusistovėjusios ir pasenusios marketingo strategijos, reklamos nebuvimas, nemokėjimas sudominti šiuolaikinės auditorijos. Ypač dabartinės situacijos šalyje metu sporto organizacijos nebesugeba sudominti savo teikiamomis paslaugomis, sporto teikiama nauda. Siekiant didesnio paslaugų vartotojų kiekio pritraukimo, geresnio vartotojų poreikių tenkinimo bei aukštesnio vartotojų pasitenkinimo lygio, sporto organizacijoms ar įmonėms būtina analizuoti rinkoje vykstančius procesus, marketingo komplekso elementus, įvertinti organizacijos stiprybes, silpnybes, galimybes bei grėsmes, privalu naudingai išnaudoti esamus išteklius, išmanyti praktinius rinkos valdymo ir marketingo metodus. Marketingo komplekso ir jo atskirų elementų tobulinimo pagalba, Kazlų Rūdos sporto centras padidins savo populiarumą, pritrauks daugiau klientų ir pakels savo paslaugų vartojimo lygį. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Sporto centras, marketingo kompleksas, paslaugos en_US
dc.title Kazlų Rūdos sporto centro marketingo komplekso tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improvement of Kazlų Rūda Sports Centre Marketing Complex en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra