DSpace talpykla

Palangos baseino klientų pasitenkinimo organizuojamais renginiais didinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Gedrimaitė, Domante
dc.date.accessioned 2020-09-08T06:47:46Z
dc.date.available 2020-09-08T06:47:46Z
dc.date.issued 2020-06-22
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3994
dc.description It is important for every company to meet customer expectations. Companies are trying attract and retain existing customers. This is also important for companies that organize events, yes to grab the attention of customers. To know if an event is benefiting the company and their customers, a study needs to be done to find out. Finding out how satisfied customers feel the company's shortcomings could be improved during the event. According to Laitinen (2013), customers satisfaction consists of 3 points: expectations, quality of service, evaluation. Customer first has formed expectations about the product to be obtained, and then he compares his experience with expectations. Customer satisfaction is the key to success for a company to operate confidently in the marketplace. en_US
dc.description.abstract Kiekvienai įmonei yra svarbu atitikti kliento lūkesčius. Įmonės stengiasi pritraukti ir išlaikyti esamus klientus. Tai yra svarbu ir įmonėms, kurios organizuoja renginius, taip norėdamos patraukti klientų dėmesį. Norint žinoti, ar renginys teikia naudą įmonei ir joms klientams, reikia atlikti tyrimą, kurio metu tai būtų išsiaiškinta. Sužinojus kokį pasitenkinimą jaučia klientai organizuojamo renginio metu būtų galima tobulinti įmonės trūkumus. Anot Laitinen (2013), klientų pasitenkinimas yra sudarytas iš 3 punktų: lūkesčiai, paslaugos kokybė, įvertinimas. Pirmiausia klientas turi susiformavęs lūkesčius apie gaunamą produktą, o vėliau jis palygina savo patirtį su lūkesčiais. Klientų pasitenkinimas yra pagrindinis sėkmės garantas, norint, jog įmonė užtikrintai veiktų rinkoje. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Baseinai, klientai, renginiai en_US
dc.title Palangos baseino klientų pasitenkinimo organizuojamais renginiais didinimas en_US
dc.title.alternative Increasing Palanga Swimming Pool customers’ Satisfaction by Organising Events en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra