DSpace talpykla

Evaluating the Importance of Co-Creation in the Design of Tourist Experiences

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kengni Jael, Sonia Gate
dc.date.accessioned 2020-08-27T10:20:26Z
dc.date.available 2020-08-27T10:20:26Z
dc.date.issued 2020-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3989
dc.description Turizmo pramonė sužino, kad turizmo patirties kūrimas yra įprasta tendencija, kuria naudojasi daugelis turizmo kompanijų, norėdamos pasiekti gerų rezultatų turizmo srityje. Turistų įtraukimas ir pritraukimas dalyvauti keičiantis ir ieškant jų nuomonės praplečia daugelio turizmo produktų kūrimą. en_US
dc.description.abstract The tourism industry finds out that designing tourist experience is a common trend that a lot of tourist companies use to have a good performance in the field of tourism. Involving and making tourist to participate by sharing and seeking their opinions broadens the designing of a lot of products in tourism. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Tourism, tourist, experience en_US
dc.title Evaluating the Importance of Co-Creation in the Design of Tourist Experiences en_US
dc.title.alternative Bendrakūros svarbos turistinių potyrių planavime vertinimas en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra