dc.contributor.author |
Kengni Jael, Sonia Gate |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-27T10:20:26Z |
|
dc.date.available |
2020-08-27T10:20:26Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3989 |
|
dc.description |
Turizmo pramonė sužino, kad turizmo patirties kūrimas yra įprasta tendencija,
kuria naudojasi daugelis turizmo kompanijų, norėdamos pasiekti gerų rezultatų turizmo srityje. Turistų
įtraukimas ir pritraukimas dalyvauti keičiantis ir ieškant jų nuomonės praplečia daugelio turizmo produktų
kūrimą. |
en_US |
dc.description.abstract |
The tourism industry finds out that designing tourist experience is a common
trend that a lot of tourist companies use to have a good performance in the field of tourism. Involving and
making tourist to participate by sharing and seeking their opinions broadens the designing of a lot of
products in tourism. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Tourism, tourist, experience |
en_US |
dc.title |
Evaluating the Importance of Co-Creation in the Design of Tourist Experiences |
en_US |
dc.title.alternative |
Bendrakūros svarbos turistinių potyrių planavime vertinimas |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |