dc.contributor.author |
Gaiževskytė, Roneta |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-27T10:19:15Z |
|
dc.date.available |
2020-08-27T10:19:15Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3987 |
|
dc.description |
„Lietuva. Tikra yra gražu”, tai Lietuvos turizmo reklaminės kampanijos šūkis. Tai šalis, apsupta legendų, pilių, tūkstančių metų istorijos ir nepakartojamo natūralaus Lietuvos gamtos grožio. Šios sąlygos suteikia puikią galimybę reklamuoti Lietuvą kaip šalį, kurią būtina aplankyti ir pajausti jos svetingumą. Didelė viduramžių architektūros įvairovė padeda plėtoti turizmą didžiuosiuose miestuose.
Internetas yra pasaulinių kompiuterinių tinklų sistema, leidžianti naudoti kompiuterį informacijos paieškai ir tiesiogiai bendrauti su bet kuriuo to tinklo vartotoju. Tai kompiuterinis tinklas, jungiantis daugelį pasaulio vietų ir jungiantis nacionalinius bendruosius ir komercinius tinklus. Šis išradimas, kuris vienija ir suteikia žmonėms galimybę akimirksniu pamatyti ir žinoti pasaulio naujienas. Bendravimas ar bendradarbiavimas per atstumą tapo įprastu dalyku. Šis išradimas gali būti naudojamas plėtojant virtualaus turizmo verslą ir siekiant pritraukti užsienio ar vietos turistus aplankyti tam tikrą Lietuvos dalį prieš pasitikrinti, ar tai yra verta. |
en_US |
dc.description.abstract |
“Lithuania. Real is beautiful” is the slogan of the Lithuanian tourism advertising campaign. It is a country surrounded by legends, castles, thousand years of history and unparalleled beauty of nature. These conditions make it a great opportunity to promote Lithuania as a country to visit and enjoy its hospitality. The large variety of medieval architecture helps to develop tourism in major cities of the country.
The Internet is a system of global computer networks that allows a computer to be used and search for information as well as communicate directly with any user on that network. It is a computer network that connects many parts of the world and combines national general and commercial networks. This invention that unites and gives people the ability to see and get familiar with the world's news in an instant. Communication or collaboration at a distance has become commonplace. This invention can be used to develop virtual tourism into business and to attract foreign and local tourists to visit a certain parts of Lithuania before coming out is it worth it. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.subject |
Virtual tourism, urban tourism, tourism oppurtunities |
en_US |
dc.title |
Virtual Tourism as a Tool to Develop Tourism in Kaunas |
en_US |
dc.title.alternative |
Virtualus turizmas kaip turizmo Kauno mieste plėtros galimybė |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |