DSpace talpykla

Vidinio marketingo programų įtaka penkių žvaigždučių viešbučio „Grand Hotel Kempinski Vilnius” restorano „Telegrafas” darbuotojams

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Žižytė, Vaida
dc.date.accessioned 2020-08-27T10:18:22Z
dc.date.available 2020-08-27T10:18:22Z
dc.date.issued 2020-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3986
dc.description In any business these days, not only customers and guests are important, but the same goes for the company’s employees, as without employee results and direct communication, there would be no loyal customers or guests. Increasing attention is being paid to the position of the employee in the organization or in the institution, how employees feel at work, which motivates them to achieve better results, which is important not only to the company or organization but also to the individual employee (DesRochers, 2018). In order to to maintain the level of employee satisfaction, various organizations and institutions are applying special internal marketing programs that affect employee motivation, well-being at work, work results and communication with guests or customers. en_US
dc.description.abstract Bet kokiame, šių dienų versle yra svarbūs ne tik klientai ir svečiai, bet lygiai taip pat ir įmonės darbuotojai, kadangi be darbuotojų rezultatų ir tiesioginio bendravimo nebūtų lojalių klientų ar svečių. Vis daugiau dėmesio pradedama skirti darbuotojo padėčiai organizacijoje ar įstaigoje, kaip darbuotojai jaučiasi darbo metu, kas juos skatina siekti geresnių rezultatų, kurie yra svarbūs ne tik įmonei ar organizacijai, bet ir asmeniškai darbuotojui (DesRochers, 2018). Siekiant išlaikyti darbuotojų pasitenkinimo lygį, įvairiose organizacijose ir įstaigose yra taikomos specialios vidinio marketingo programos, kurios daro įtaką darbuotojų motyvacijai, savijautai darbo metu, darbo rezultatams ir komunikacijai su svečiais ar klientais. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Viešbutis, vidinis marketingas, svetingumas en_US
dc.title Vidinio marketingo programų įtaka penkių žvaigždučių viešbučio „Grand Hotel Kempinski Vilnius” restorano „Telegrafas” darbuotojams en_US
dc.title.alternative Influence of Internal Marketing Programs on the Employees of the Restaurant Telegrafas at the Four Star Grand Hotel Kempinski Vilnius en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra