DSpace talpykla

Keturių žvaigždučių viešbučio „Kaunas“ paslaugų diferencijavimo gerinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Tulaitė, Justė
dc.date.accessioned 2020-08-27T10:16:59Z
dc.date.available 2020-08-27T10:16:59Z
dc.date.issued 2020-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3982
dc.description These days, the age of technology is very advanced and innovations are coming very fast, you need to keep pace with them, keep up and stay afloat market and expand the number of its customers. The biggest help in this regard is competition. Competitive strategies allow you to anticipate a few steps forward and form an exceptional image market. Forming exclusivity is necessary to beat a competitor because it allows the customer to you will not only discover but also choose. en_US
dc.description.abstract Šiais laikais, kai technologijų amžius yra labai pažengęs į priekį ir naujovės ateina labai greitai, reikia spėti žengti koja kojon su jomis kartu, neatsilikti ir išsilaikyti rinkoje bei plėsti savo klientų skaičių. Didžiausia pagalba šiuo klausimu yra konkurencija. Konkurencijos strategijos leidžia numatyti kelis žingsnius į priekį ir formuoti išskirtinį įvaizdį rinkoje. Išskirtinumo formavimas yra reikalingas norint nugalėti konkurentą, nes tai leidžia klientui jus ne tik atrasti, bet ir išsirinkti. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Svetingumas, apgyvendinimas, viešbutis, paslaugos, pozicionavimas, diferencijavimas en_US
dc.title Keturių žvaigždučių viešbučio „Kaunas“ paslaugų diferencijavimo gerinimas en_US
dc.title.alternative Improving the Differentiation of the Services of the Four Star Hotel Kaunas en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra