dc.contributor.author |
Tulaitė, Justė |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-27T10:16:59Z |
|
dc.date.available |
2020-08-27T10:16:59Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3982 |
|
dc.description |
These days, the age of technology is very advanced and
innovations are coming very fast, you need to keep pace with them, keep up and stay afloat
market and expand the number of its customers. The biggest help in this regard is competition.
Competitive strategies allow you to anticipate a few steps forward and form an exceptional image
market. Forming exclusivity is necessary to beat a competitor because it allows the customer to
you will not only discover but also choose. |
en_US |
dc.description.abstract |
Šiais laikais, kai technologijų amžius yra labai pažengęs į priekį ir
naujovės ateina labai greitai, reikia spėti žengti koja kojon su jomis kartu, neatsilikti ir išsilaikyti
rinkoje bei plėsti savo klientų skaičių. Didžiausia pagalba šiuo klausimu yra konkurencija.
Konkurencijos strategijos leidžia numatyti kelis žingsnius į priekį ir formuoti išskirtinį įvaizdį
rinkoje. Išskirtinumo formavimas yra reikalingas norint nugalėti konkurentą, nes tai leidžia klientui
jus ne tik atrasti, bet ir išsirinkti. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Svetingumas, apgyvendinimas, viešbutis, paslaugos, pozicionavimas, diferencijavimas |
en_US |
dc.title |
Keturių žvaigždučių viešbučio „Kaunas“ paslaugų diferencijavimo gerinimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Improving the Differentiation of the Services of the Four Star Hotel Kaunas |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |