DSpace talpykla

Trijų žvaigždučių viešbučio „Corner Hotel“ paslaugų plėtros galimybės

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Stanevičiūtė, Gintarė
dc.date.accessioned 2020-08-27T10:16:04Z
dc.date.available 2020-08-27T10:16:04Z
dc.date.issued 2020-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3979
dc.description Lately, it’s been very important to discover something new and engaging tourist flows (for example, in 2018, the advertisement of Vilnius city, which Vilnius presented as a European G-spot) and, on arrival, the accommodation establishments aim not only to provide accommodation, but also to earn additional income from the services provided by the company. This work is about the hotel service development opportunities are relevant not only for a specific Corner Hotel hotel, but also other accommodation establishments to provide an opportunity to review new ideas that can be adjusted accordingly. Modern people are becoming more picky while in service the sphere is becoming more competitive, so new ways need to be found to improve in this business. Hotel the range of services offered makes it easier to attract customers, as well as additional paid services provides additional profits to the company. Therefore, it is important to examine and anticipate innovations for the hotel attract more customers. en_US
dc.description.abstract Pastaruoju metu yra labai svarbu atrasti kažką naujo ir pritraukiančio turistų srautus (pavyzdžiui 2018 metais pasaulyje itin pagarsėjo Vilniaus miesto reklama, kuri Vilnių pristatė kaip Europos G tašką), o jiems atvykus apgyvendinimo įstaigos siekia suteikti ne tik nakvynę, bet taip pat pelnyti papildomų pajamų iš įmonės teikiamų paslaugų. Šis darbas apie viešbučio paslaugų plėtros galimybes yra aktualus ne tik konkrečiam „Corner Hotel“ viešbučiui, bet taip pat ir kitoms apgyvendinimo įstaigoms, kurioms suteiktų galimybę apžvelgti naujas idėjas, kurias atitinkamai pakoregavus galima pritaikyti. Šiuolaikiniai žmonės tampa vis išrankesni, o paslaugų sfera vis konkurencingesnė, todėl reikia ieškoti naujų būdų kaip tobulėti šiame versle. Viešbučio paslaugų pasiūla padeda lengviau pritraukti klientus, taip pat papildomos mokamos paslaugos suteikia papildomą pelną įmonei. Todėl aktualu išnagrinėti ir numatyti naujoves kurios viešbučiui pritrauktų daugiau klientų. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Svetingumas, viešbučių paslaugos, plėtros galimybės, analizė en_US
dc.title Trijų žvaigždučių viešbučio „Corner Hotel“ paslaugų plėtros galimybės en_US
dc.title.alternative Opportunities for the Development of Services Provided by the Three Star Corner Hotel en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra