DSpace talpykla

Maitinimo paslaugų plėtros galimybės keturių žvaigždučių viešbutyje „Daugirdas“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Ružinskas, Žygimantas
dc.date.accessioned 2020-08-27T10:14:40Z
dc.date.available 2020-08-27T10:14:40Z
dc.date.issued 2020-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3977
dc.description 2018 There were 2303 accommodation establishments in Lithuania, of which of which 379 establishments are considered hotels. Throughout 2018, a total of 2 million people stayed in hotels. 204.5 thousand tourists. This is 6.2% more than in previous years. Hotel revenue in 2018 also increased by almost 8%. higher than before (Lithuanian Hotels and Restaurants Association, 2018). Almost every accommodation facility, especially hotels, offers catering services. These The services are designed for the convenience of hotel guests and additional income accommodation institution. In order to attract more guests, it is necessary to constantly innovate, create attractive, a coveted and exclusive product. Figures show that the number of people staying in hotels is growing, hence the increase in demand, but the question arises as to whether hotels are properly prepared for this and whether able to go along with innovation and be attractive to modern man? So, power services in accommodation establishments remain crucial, not least because of the additional income for the establishment itself, but also for the convenience of guests and the growing demand every year. en_US
dc.description.abstract 2018 m. Lietuvoje buvo suskaičiuotos 2303 apgyvendinimo įstaigos, iš kurių viešbučiais laikomos 379 įstaigos. Per visus 2018 metus, viešbučiuose iš viso apsistojo 2 mln. 204,5 tūkst. turistų. Tai 6,2 % daugiau nei ankstesniais metais. Viešbučių pajamos 2018 m. taip pat išaugo - buvo beveik 8 proc. didesnės nei anksčiau (Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacija, 2018). Beveik kiekviena apgyvendinimo įstaiga, o ypač viešbučiai siūlo maitinimo paslaugas. Šios paslaugos yra sukurtos dėl viešbučio svečių patogumo bei papildomų pajamų apgyvendinimo įstaigai. Norint pritraukti daugiau svečių yra privaloma pastoviai atsinaujinti, sukurti patrauklų, geidžiamą ir išskirtinį produktą. Skaičiai rodo, kad žmonių, apsistojančių viešbučiuose skaičius auga, vadinasi paklausa didėja, tačiau iškyla klausimas ar viešbučiai yra tam tinkamai pasiruošę ir ar sugeba eiti kartu su naujovėmis bei būti patraukliais šiuolaikiniam žmogui? Taigi, maitinimo paslaugos apgyvendinimo įstaigose išlieka itin svarbios, ne tik dėl papildomų pajamų pačiai įstaigai, bet ir dėl svečių patogumo bei kiekvienais metais vis didėjančio poreikio. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Svetingumas, viešbutis, maitinimo paslaugos en_US
dc.title Maitinimo paslaugų plėtros galimybės keturių žvaigždučių viešbutyje „Daugirdas“ en_US
dc.title.alternative Opportunities for the Development of Catering services in the Four Star Hotel Daugirdas en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra