DSpace talpykla

Trijų žvaigždučių viešbučio „Ibis Kaunas Centre“ teikiamų paslaugų kokybės gerinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Karžauskaitė, Kamilė
dc.date.accessioned 2020-08-27T10:13:04Z
dc.date.available 2020-08-27T10:13:04Z
dc.date.issued 2020-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3973
dc.description The ability to provide quality service, the ability to improve it, determines the reliability of the hotel, the variety of services provided and the price of the service. Of course, no exception and around existing hotels that are related to the services provided. Therefore, it is very important not only to pay attract a customer but retain it in the future. Because attracting a new customer will cost more resources than maintenance of an existing one. It is very important to constantly analyze the needs and expectations of consumers and into them take into account. en_US
dc.description.abstract Mokėjimas kokybiškai suteikti paslaugą, gebėjimas ją tobulinti, lemia viešbučio patikimumą, teikiamų paslaugų įvairovę bei paslaugos įkainį. Žinoma neišimtis ir aplinkui esantys viešbučiai, kurie yra susiję su teikiamomis paslaugomis. Todėl yra labai svarbu ne tik mokėti pritraukti klientą, bet ateityje jį išlaikyti. Nes naujo kliento pritraukimas kainuos daugiau resursų, nei jau esamo išlaikymas. Labai svarbu nuolatos analizuoti vartotojų poreikius bei lūkesčius ir į juos atsižvelgti. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Turizmas, viešbutis, paslaugų kokybė, vertinimas en_US
dc.title Trijų žvaigždučių viešbučio „Ibis Kaunas Centre“ teikiamų paslaugų kokybės gerinimas en_US
dc.title.alternative Improving of the Service Quality Provided in the Three Star Hotel Ibis Kaunas Centre en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra