DSpace talpykla

AB „Eglės sanatorijos” Birštone lojalumo programos tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Jakonytė, Jovilė
dc.date.accessioned 2020-08-27T10:12:53Z
dc.date.available 2020-08-27T10:12:53Z
dc.date.issued 2020-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3972
dc.description A study by Koo, Yu, Han, (2020) showed that loyalty programs is one of the key factors in promoting customer loyalty to the brand in the hospitality sector. It is very important for organizations to understand what features of loyalty programs are appropriate for each customer segment in order to successfully compete and attract loyal customers (Koo, Yu, Han, 2020). In other words, it is important to tailor customer loyalty programs to each customer segment, thus meeting the needs of different segments and creating a unique connection with each customer. en_US
dc.description.abstract Koo, Yu, Han, (2020) atliktas tyrimas parodė, jog lojalumo programos yra vienas esminių veiksnių skatinant klientų lojalumą prekės ženklui svetingumo sektoriuje. Organizacijoms yra labai svarbu suprasti, kokios lojalumo programų savybės yra tinkamos kiekvienam klientų segmentui, kad galėtų sėkmingai konkuruoti ir pritraukti lojalius klientus (Koo, Yu, Han, 2020). Kitaip tariant, svarbu klientų lojalumo programas pritaikyti kiekvienam klientų segmentui, taip patenkinant skirtingų segmentų poreikius ir sukuriant išskirtinį ryšį su kiekvienu klientu. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Turizmas, klientai, lojalumo programa en_US
dc.title AB „Eglės sanatorijos” Birštone lojalumo programos tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improving the Loyalty Program of Birštonas Medical SPA AB “Eglės Sanatorija” en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra