DSpace talpykla

AB ,,Eglės sanatorijos“ Birštone paslaugų marketingo komplekso tobulinimo galimybės

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Bartkevičiūtė, Aušra
dc.date.accessioned 2020-08-27T10:12:42Z
dc.date.available 2020-08-27T10:12:42Z
dc.date.issued 2020-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3971
dc.description A complex of service marketing is a combination of different marketing solutions, a combination of strategies and tactics used by a company to sell its services. Services Marketing has seven different components, but they all have one goal: to increase awareness about the services provided by the company and to improve consumer satisfaction with them (Thabit, Raewf, 2018). In the field of services, an effectively coordinated service marketing complex consists of conditions for gaining a competitive advantage and improving the performance of the organization. Sanatoriums provide many different services, from treatment to accommodation and meals, making them in their activities inevitably face the elements of the marketing complex and cannot ignore their importance. Institutions providing health and accommodation services must first analyze the market and to use the elements of the marketing complex that would help to achieve the services provided by the company target audience, better understand and meet consumer needs. en_US
dc.description.abstract Paslaugų marketingo kompleksas yra skirtingų marketingo sprendimų, strategijų ir taktikų, kurias naudoja įmonė norėdama parduoti savo paslaugas, derinys. Paslaugų marketingą sudaro septyni skirtingi komponentai, tačiau jų visų tikslas yra vienas – didinti suvokimą apie įmonės teikiamas paslaugas ir gerinti vartotojų pasitenkinimą jomis (Thabit, Raewf, 2018). Paslaugų sferoje efektyviai koordinuojamas paslaugų marketingo kompleksas sudaro sąlygas įgyti konkurencinį pranašumą ir gerinti organizacijos veiklą. Sanatorijos teikia daugybę skirtingų paslaugų, nuo gydymo iki apgyvendinimo ir maitinimo, todėl jos savo veikloje neišvengiamai susiduria su marketingo komplekso elementais ir negali ignoruoti jų svarbos. Sveikatingumo ir apgyvendinimo paslaugas teikiančios įstaigos pirmiausiai turi išanalizuoti rinką ir panaudoti marketingo komplekso elementus, kurie padėtų įmonės teikiamoms paslaugoms pasiekti tikslinę auditoriją, geriau suvokti vartotojų poreikius ir juos patenkinti. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Turizmas, sanatorija, paslaugų marketingo kompleksas en_US
dc.title AB ,,Eglės sanatorijos“ Birštone paslaugų marketingo komplekso tobulinimo galimybės en_US
dc.title.alternative Possibilities for Improving Service Marketing Mix of Birštonas Medical SPA AB “Eglės sanatorija” en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra