DSpace talpykla

Kauno oro uosto paslaugų turistams kokybės gerinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Stulgytė, Reda
dc.date.accessioned 2020-08-27T10:10:40Z
dc.date.available 2020-08-27T10:10:40Z
dc.date.issued 2020-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3965
dc.description "An airport is a company that handles passengers, luggage, cargo and mail, yes as well as aircraft and crew maintenance and having an aerodrome, relevant buildings and other facilities for that purpose ground facilities and personnel ”(Law on Civil Aviation of the Republic of Lithuania, 2019). Airports are one of the most important parts of transportation, transportation and tourism. The structure of these constitute a number of separate interconnected service industries without which efficient, safe and secure work. Airports have long been closely linked to the tourism industry. This factor forced airlines to look for partners to ensure customer satisfaction and fill other emerging ones needs, namely the use of airport services. Through partners the airport can provide other various services like catering, accommodation or even entertainment. Organized by partners and air port cooperation creates an environment for consumers to meet their emotional and physical needs maximum satisfaction. Service quality and standards are constantly changing. The change of these is usually determined by the changing and ever growing consumer needs, economic and new technology aspects. In today's world service providers need to adapt flexibly and quickly to retain existing customers; and attract new ones. As a result, service improvement and quality assurance is one of the key goals of the company priorities. According to Stoenescu C. (2017), air transport is a very dynamic sector. Its evolution too has changed in recent years and has led to significant changes in the tourism industry. Firstly, In today's globalized world, air travel is important for economic growth engine is access to products, capital and people. Economic growth contributes to tourism development, better infrastructure and a higher standard of living. en_US
dc.description.abstract „Oro uostas – įmonė, atliekanti keleivių, bagažo, krovinių ir pašto, taip pat orlaivių skrydžių ir įgulų aptarnavimą ir tam tikslui turinti aerodromą, atitinkamų pastatų bei kitų antžeminių įrenginių ir personalą“ (Lietuvos Respublikos civilinės aviacijos įstatymas, 2019). Oro uostai yra vieni iš svarbiausių susisiekimo, transportavimo ir turizmo dalių. Šių struktūrą sudaro daug atskirų tarpusavyje susijusių paslaugų teikimo šakų, be kurių nebūtų galimas efektyvus, saugus ir užtikrintas darbas. Jau nuo seno oro uostai yra glaudžiai siejami su turizmo industrija. Šis faktorius privertė aviacijos įmones ieškoti partnerių, kad užtikrintų klientų pasitenkinimą ir užpildytų kitus iškylančius poreikius, būtent naudojantis oro uosto teikiamomis paslaugomis. Per partnerius oro uostas gali teikti kitas įvairias paslaugas kaip maitinimo, apgyvendinimo ar net pramogų. Organizuotas partnerių ir oro uosto bendradarbiavimas sukuria vartotojams tokią aplinką, jog jų emociniai ir fiziniai poreikiai būtų maksimaliai patenkinti. Paslaugų kokybė ir standartai nuolat kinta. Šių kitimą dažniausiai lemia besikeičiantys ir vis augantys vartotojų poreikiai, ekonominiai ir naujų technologijų aspektai. Dabartiniame pasaulyje paslaugų teikėjams reikia lanksčiai ir greitai prisitaikyti tam, jog išlaikytų esamus klientus ir pritrauktų naujus. Dėl to paslaugų tobulinimas ir kokybės užtikrinimas yra vienas pagrindinių įmonės prioritetų. Pasak Stoenescu C. (2017), oro transportas yra labai dinamiškas sektorius. Jo raida per pastaruosius metus pasikeitė ir nulėmė reikšmingus pokyčius turizmo pramonėje. Visų pirma, dabartiniame globalizuotame pasaulyje kelionės oro transportu yra svarbus ekonomikos augimo variklis, tai prieiga prie produktų, kapitalo ir žmonių. Ekonomikos augimas prisideda prie turizmo plėtros, geresnės infrastruktūros ir aukštesnio gyvenimo lygio užtikrinimo. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Turistas, paslaugos, oro uostas en_US
dc.title Kauno oro uosto paslaugų turistams kokybės gerinimas en_US
dc.title.alternative The Improvement of Service Quality for Tourists in Kaunas Airport en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra