dc.contributor.author |
Stulgytė, Reda |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-27T10:10:40Z |
|
dc.date.available |
2020-08-27T10:10:40Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-16 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3965 |
|
dc.description |
"An airport is a company that handles passengers, luggage, cargo and mail, yes
as well as aircraft and crew maintenance and having an aerodrome, relevant buildings and other facilities for that purpose
ground facilities and personnel ”(Law on Civil Aviation of the Republic of Lithuania, 2019).
Airports are one of the most important parts of transportation, transportation and tourism. The structure of these
constitute a number of separate interconnected service industries without which efficient,
safe and secure work.
Airports have long been closely linked to the tourism industry. This factor forced
airlines to look for partners to ensure customer satisfaction and fill other emerging ones
needs, namely the use of airport services. Through partners the airport can provide
other various services like catering, accommodation or even entertainment. Organized by partners and air
port cooperation creates an environment for consumers to meet their emotional and physical needs
maximum satisfaction.
Service quality and standards are constantly changing. The change of these is usually determined by the changing and ever
growing consumer needs, economic and new technology aspects. In today's world
service providers need to adapt flexibly and quickly to retain existing customers; and
attract new ones. As a result, service improvement and quality assurance is one of the key goals of the company
priorities.
According to Stoenescu C. (2017), air transport is a very dynamic sector. Its evolution too
has changed in recent years and has led to significant changes in the tourism industry. Firstly,
In today's globalized world, air travel is important for economic growth
engine is access to products, capital and people. Economic growth contributes to tourism
development, better infrastructure and a higher standard of living. |
en_US |
dc.description.abstract |
„Oro uostas – įmonė, atliekanti keleivių, bagažo, krovinių ir pašto, taip
pat orlaivių skrydžių ir įgulų aptarnavimą ir tam tikslui turinti aerodromą, atitinkamų pastatų bei kitų
antžeminių įrenginių ir personalą“ (Lietuvos Respublikos civilinės aviacijos įstatymas, 2019).
Oro uostai yra vieni iš svarbiausių susisiekimo, transportavimo ir turizmo dalių. Šių struktūrą
sudaro daug atskirų tarpusavyje susijusių paslaugų teikimo šakų, be kurių nebūtų galimas efektyvus,
saugus ir užtikrintas darbas.
Jau nuo seno oro uostai yra glaudžiai siejami su turizmo industrija. Šis faktorius privertė
aviacijos įmones ieškoti partnerių, kad užtikrintų klientų pasitenkinimą ir užpildytų kitus iškylančius
poreikius, būtent naudojantis oro uosto teikiamomis paslaugomis. Per partnerius oro uostas gali teikti
kitas įvairias paslaugas kaip maitinimo, apgyvendinimo ar net pramogų. Organizuotas partnerių ir oro
uosto bendradarbiavimas sukuria vartotojams tokią aplinką, jog jų emociniai ir fiziniai poreikiai būtų
maksimaliai patenkinti.
Paslaugų kokybė ir standartai nuolat kinta. Šių kitimą dažniausiai lemia besikeičiantys ir vis
augantys vartotojų poreikiai, ekonominiai ir naujų technologijų aspektai. Dabartiniame pasaulyje
paslaugų teikėjams reikia lanksčiai ir greitai prisitaikyti tam, jog išlaikytų esamus klientus ir
pritrauktų naujus. Dėl to paslaugų tobulinimas ir kokybės užtikrinimas yra vienas pagrindinių įmonės
prioritetų.
Pasak Stoenescu C. (2017), oro transportas yra labai dinamiškas sektorius. Jo raida per
pastaruosius metus pasikeitė ir nulėmė reikšmingus pokyčius turizmo pramonėje. Visų pirma,
dabartiniame globalizuotame pasaulyje kelionės oro transportu yra svarbus ekonomikos augimo
variklis, tai prieiga prie produktų, kapitalo ir žmonių. Ekonomikos augimas prisideda prie turizmo
plėtros, geresnės infrastruktūros ir aukštesnio gyvenimo lygio užtikrinimo. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Turistas, paslaugos, oro uostas |
en_US |
dc.title |
Kauno oro uosto paslaugų turistams kokybės gerinimas |
en_US |
dc.title.alternative |
The Improvement of Service Quality for Tourists in Kaunas Airport |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |