dc.contributor.author |
Stanišauskaitė, Gabrielė |
|
dc.contributor.author |
Voronova, Diana |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-27T10:09:21Z |
|
dc.date.available |
2020-08-27T10:09:21Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-16 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3963 |
|
dc.description |
The world is constantly striving to reduce consumerism, trying its best
less pollution, change disposables into reusable items, tourism so
also does not lag behind and draws attention to it. As this is one of the largest types of business,
profitable, but it is also the type of business that is most damaging to the environment and the world’s resources.
As Godvin (2016) has said, “There is too much talk about sustainability and too little acceptance
responsibilities ’. This means you need to not only talk, urge, but take action and start acting on that
the consequences would be as painful as possible in the future.
As people's need to travel and get to know the world grows, so does pollution and natural resources
extinction, a significant impact on social systems. Increasing publicity is being given to responsible
consumption topic. As a result, the concept of responsible tourism development emerges. The goal of responsible tourism
is to try to minimize the negative impact on natural, cultural resources and the development of tourism
to involve communities so that the world can leave the best possible resources for future generations.
Sustainable tourism is promoted, which preserves tourism resources, involving local people
communities into tourism activities, the use of public transport or one that is environmentally friendly
releases as few harmful substances as possible. |
en_US |
dc.description.abstract |
Pasauliui vis stengiantis mažinti vartotojiškumą, stengiantis kuo
mažiau teršti aplinką, keisti vienkartinius daiktus į daugkartinio naudojimo priemones, turizmas taip
pat nuo to neatsilieka ir atkreipia į tai dėmesį. Kadangi tai yra viena iš didžiausių verslo rūšių,
nešančių pelną, bet taip pat tai yra ir labiausiai kenkiančių aplinkai ir pasaulio ištekliams verslo rūšis.
Kaip Godvinas (2016) yra pasakęs: „Per daug kalbama apie tvarumą ir per mažai prisiimta
atsakomybės“. Tai reiškia reikia ne tik kalbėti, raginti, bet ir imtis veiksmų ir pradėti veikti, kad
ateityje padariniai būtų kuo mažiau skausmingi.
Augant žmonių poreikiui keliauti, pažinti pasaulį, didėja ir aplinkos tarša, gamtinių išteklių
nykimas, žymus poveikis socialinėms sistemoms. Vis labiau į viešumą yra keliama atsakingo
vartojimo tema. To pasekoje atsiranda atsakingo turizmo plėtojimo sąvoka. Atsakingo turizmo tikslas
yra stengtis daryti kuo mažesnę neigiamą įtaką gamtiniams, kultūriniams ištekliams ir į turizmo plėtrą
įtraukti bendruomenes, jog pasaulis galėtų palikti kuo kokybiškesnius išteklius ateities kartoms.
Skatinamas tvarus turizmas, kurio metu būtų saugomi turizmo ištekliai, įtraukiamos vietinės
bendruomenės į turizmo veiklą, siūloma naudotis viešuoju transportu arba tokiu, kuris į aplinką
išleidžia kuo mažiau kenksmingų medžiagų. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Atsakingas turizmas, plėtojimo prielaidos, tvarus turizmas |
en_US |
dc.title |
Atsakingo turizmo plėtojimo galimybės Kėdainių rajone |
en_US |
dc.title.alternative |
Opportunities for Development of Responsible Tourism in Kėdainiai District |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |