DSpace talpykla

Turizmo paslaugų kokybės gerinimas kelionių organizatoriuje „Kauno Grūda“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Šeduikytė, Ieva
dc.date.accessioned 2020-08-27T10:06:44Z
dc.date.available 2020-08-27T10:06:44Z
dc.date.issued 2020-06-15
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3962
dc.description In modern society, more and more people are choosing to organize trips themselves, whereas this no longer seems complicated by the wealth of information on the Internet and convenient transport tickets shopping, hotel reservations and other options. There are a lot of travel experts in Lithuania, therefore all operating tour operators and travel sales agents have significant because in order for a business to be profitable and for a large number of competitors not to stand in the way, to be the most popular, professional and best tourism specialist in the field. This bachelor the work is relevant to all tourism professionals and travel enthusiasts in that it analyzes the quality of tourism services, five quality assessment methods are described, and comprehensive, detailed analysis of one of the most successful tour operators in Lithuania and offers suggestions that can be helpful in becoming a high-level tourism service professional or someone who knows where to look for services of impeccable quality and how to adequately evaluate them. en_US
dc.description.abstract Šiuolaikinėje visuomenėje vis daugiau žmonių renkasi keliones organizuotis patys, kadangi tai nebeatrodo sudėtinga dėl informacijos gausos internete bei patogių transporto bilietų pirkimo, viešbučių rezervavimo ir kitokių galimybių. Kelionių ekspertų Lietuvoje labai daug, todėl visi savo veiklą vykdantys kelionių organizatoriai bei kelionių pardavimo agentai turi gerokai pasistenkti, nes norint, kad verslas atneštų pelną ir didelis konkurentų skaičius nebūtų kliūtis, savo srityje reikia būti populiariausiu, profesonaliausiu ir geriausiu turizmo specialistu. Šis bakalauro darbas yra aktualus visiems turizmo specialistams bei kelionių mėgėjams tuo, kad jame analizuojama turizmo paslaugų kokybė, aprašomi penki kokybės vertinimo metodai, bei atliekama išsami, detali vieno iš sekmingiausių kelionių organizatoriaus Lietuvoje analizė bei pateikiami pasiūlymai, kurie gali būti naudingi siekiant tapti aukšto lygio turizmo paslaugų specialistu arba žmogumi, kuris žino kur ieškoti nepriekaištingos kokybės paslaugų bei kaip jas adekvačiai įvertinti. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Turizmo paslaugos, paslaugų kokybė, kelionių organizatorius en_US
dc.title Turizmo paslaugų kokybės gerinimas kelionių organizatoriuje „Kauno Grūda“ en_US
dc.title.alternative Improving the Quality of Tourism Services Provided by “Kauno Grūda” Tour Operator en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra