DSpace talpykla

UAB ,,Best Servis” kelionių autobusais pasiūlos ir paklausos suderinamumo galimybės

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Lapinskaitė, Augustė
dc.date.accessioned 2020-08-27T09:50:56Z
dc.date.available 2020-08-27T09:50:56Z
dc.date.issued 2020-06-15
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3955
dc.description The biggest advantage of traveling by bus is that it is great an alternative for those people looking for new experiences. Such trips provide an opportunity while driving towards the goal of seeing exceptional cities, architecture of objects, picturesque nature is also great access to other like-minded bus passengers. In order to find out the customer’s needs when choosing a trip and its vehicle need to be analyzed and clarified the characteristics of consumer behavior that determine the factors also need to understand the structure of the tourism product and to find out the importance of supply and demand in the tourism business. According to Jaržemskis (2017), buses is probably the main mode of transport used to carry passengers. Bus adaptation in fact unlimited because they do not need any additional infrastructure other than the street or road which parameters allow the use of such vehicles, so after examining the services provided by UAB Best Servis supply and demand for bus travel is particularly useful in finding opportunities for compatibility and finding new ones ways to improve supply and demand for this mode of travel. en_US
dc.description.abstract Didžiausias keliavimo autobusu pranašumas yra tai, kad jis yra puiki alternatyva tiems žmonėms, kurie ieško naujų patirčių. Tokios kelionės suteikia galimybę važiuojant tikslo link pamatyti išskirtinių miestų, objektų architektūrą, vaizdingą gamtą, taip pat yra puiki galimybė susipažinti su kitais bendraminčiais autobuso keleiviais. Tam, kad galima būtų išsiaiškinti kliento poreikius renkantis kelionę ir jos transporto priemonę, reikia išanalizuoti ir išsiaiškinti vartotojų elgsenos ypatumus, lemiančius veiksnius, taip pat reikia suprasti turizmo produkto struktūrą bei išsiaiškinti pasiūlos ir paklausos reikšmę turizmo versle. Jaržemskio (2017) teigimu, autobusai yra bene pagrindinė transporto rūšis, naudojama keleiviams vežti. Autobusų pritaikymas faktiškai neribotas, nes jiems nereikia jokios papildomos infrastruktūros, išskyrus gatvę ar kelią, kurio parametrai leidžia naudoti tokias transporto priemones, tad ištyrus UAB ,,Best Servis” teikiamų kelionių autobusais pasiūlą ir paklausą itin naudinga rasti jų suderinamumo galimybes bei rasti naujų būdų šio keliavimo būdo pasiūlos ir paklausos tobulinimui. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Kelionės, autobusai, pasiūla, paklausa en_US
dc.title UAB ,,Best Servis” kelionių autobusais pasiūlos ir paklausos suderinamumo galimybės en_US
dc.title.alternative Compatibility Oppurtunities of Supply and Demand of Bus Travel Provided by UAB Best Servis en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra