dc.contributor.author |
Girman, Julija |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-27T09:48:15Z |
|
dc.date.available |
2020-08-27T09:48:15Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3948 |
|
dc.description |
Creative tourism is a new type of tourism with great potential
change existing tourism patterns and create a unique tourist experience. According to the United Nations
educational, scientific and cultural organization UNESCO: “creative tourism is a journey, directly
aimed at participation and the acquisition of authentic experience, knowledge in heritage and cultural places where needed
to communicate immediately with the local community, which allows the creation of a “living” culture ”. Creative tourism
should not be seen as a competitor to other forms of tourism, but as a positive competitor to other forms of tourism
reinforcement. This type of tourism contributes to the promotion of social and cultural development and location
economic growth, includes the acquisition of practical skills, informal communication with the local community
and developing a person’s creative potential. Creative tourism, as if a resistance to mass tourism, since
existing - intangible cultural resources are used and great attention is paid to local
the well-being of the community. |
en_US |
dc.description.abstract |
Kūrybinis turizmas tai nauja turizmo rūšis, turinti didelį potencialą
pakeisti esamus turizmo modelius ir kurti unikalią turisto patirtį. Kaip teigia Jungtinių Tautų
švietimo, mokslo ir kultūros organizacija „UNESCO“: „kūrybinis turizmas yra kelionė, tiesiogiai
nukreipta į dalyvavimą ir autentiškos patirties, žinių įgijimą paveldo ir kultūrinėse vietose, kur reikia
nedelsiant bendrauti su vietine bendruomene, kas leidžia sukurti „gyvą“ kultūrą“. Kūrybinis turizmas
turėtų būti vertinamas ne kaip kitų turizmo formų konkurentas, bet kaip teigiamas kitų turizmo formų
sustiprinimas. Ši turizmo rūšis prisideda prie socialinės ir kultūrinės plėtros skatinimo bei vietos
ekonomikos augimo, apima praktinių įgūdžių įgijimą, neformalų bendravimą su vietine bendruomene
ir asmens kūrybinio potencialo ugdymą. Kūrybinis turizmas, tarsi atspara masiniam turizmui, kadangi
naudojami jau esami – nematerialiosios kultūros ištekliai ir didelis dėmesys kreipiamas į vietinės
bendruomenės gerovę. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
kūrybinis turizmas, miesto patrauklumas, turistinė vietovė |
en_US |
dc.title |
Kauno miesto, kaip kūrybinio turizmo traukos vietovės, patrauklumas |
en_US |
dc.title.alternative |
Attractiveness of Kaunas City as a Place for Creative Tourism |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |