DSpace talpykla

Privataus sektoriaus organizuojamų tarptautinių studijų Lietuvoje vartotoju pasitenkinimo didinimas (IBU atvejis)

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Stauskas, Saimonas
dc.date.accessioned 2020-08-25T12:42:11Z
dc.date.available 2020-08-25T12:42:11Z
dc.date.issued 2020-06-22
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3929
dc.description Quality of service is the most important aspect that determines competition between service companies. Examining customer choice trends and changes in companies it became clear to managers that it is very important for the customer to know and feel that the services provided are a priority are customer needs. Usually quality is divided into two criteria, i. y technical and functional. Technical quality is related to what the customer receives. This concept also includes what is left to the customer at the end service delivery process. However, the provision of the service itself, i.e. “Like everything takes place until the final result is reached. All this is functional quality. She usually does perceived subjectively, as it is influenced by the client's involvement in the process ”. (Pranulis et al. 2012) Based on the analysis of the topic, it becomes clear that the concept of quality is very relevant. Ji directly determines the competitiveness between companies and institutions providing services. It is very important to properly understand and evaluate customer expectations and to observe all possible service quality shortcomings from the customer’s perspective. Theoretical tools, such as quality assessment models, provides an opportunity to more easily understand customer expectations and the concept of what quality is. Quality the choice and application of an evaluation model (eg SERVQUAL) in companies provides an opportunity reduce costs, make work easier and avoid problems in the future. en_US
dc.description.abstract Paslaugų kokybė yra svarbiausias aspektas, lemiantis konkurenciją tarp paslaugas teikiančių įmonių. Nagrinėjant klientų pasirinkimo tendencijas ir pokyčius, įmonių vadovams tapo aišku, kad klientui labai svarbu žinoti ir jausti, kad teikiamų paslaugų prioritetas yra kliento poreikiai. Dažniausiai kokybė skirstoma į du kriterijus, t. y techninę ir funkcinę. Techninė kokybė yra sietina su tuo, ką klientas gauna. Į šią sąvoką įeina ir tai, kas klientui lieka pasibaigus paslaugos teikimo procesui. Tačiau klientui svarbus ir pats paslaugos teikimas, t.y. „kaip viskas vyksta, kol pasiekiamas galutinis rezultatas. Visa tai yra funkcinė kokybė. Ji dažniausiai suvokiama subjektyviai, nes įtakos turi kliento įsitraukimas į procesą“. (Pranulis ir kt. 2012) Remiantis temos analize tampa aišku, kad kokybės samprata yra labai aktuali. Ji tiesiogiai lemia konkurencingumą tarp įmonių ir įstaigų, teikiančių paslaugas. Yra labai svarbu deramai suprasti ir įvertinti klientų lūkesčius bei pastebėti visus įmanomus paslaugų kokybės trūkumus iš kliento perspektyvos. Teorinės priemonės, tokios kaip kokybės vertinimo modeliai, suteikia galimybę lengviau suvokti klientų lūkesčius ir sampratą, kas yra kokybė. Kokybės vertinimo modelio (pvz. SERVQUAL) pasirinkimas ir pritaikymas įmonėse, suteikia galimybę sumažinti kaštus, palengvinti darbą ir išvengti problemų ateityje. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Sportas, privatus sektorius, tarptautinės studijos en_US
dc.title Privataus sektoriaus organizuojamų tarptautinių studijų Lietuvoje vartotoju pasitenkinimo didinimas (IBU atvejis) en_US
dc.title.alternative Increasing Consumer Satisfaction with International Studies in Lithuania Organized by the Private Sector (the Case of IBU) en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra