DSpace talpykla

Alytaus sporto ir rekreacijos centro viešųjų paslaugų kokybės gerinimas lankytojų požiūriu

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Bukleris, Lukas
dc.date.accessioned 2020-08-25T12:41:47Z
dc.date.available 2020-08-25T12:41:47Z
dc.date.issued 2020-06-22
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3928
dc.description In a highly competitive environment where there are many products and conventional competition strategies often lose their impact. Increasingly service companies and sectors are beginning to address the issue of service quality assurance. As the service sector focuses on quality service, consumers pay particular attention to this. During the economic boom, companies paid more attention expansion rather than quality and consumer satisfaction. However, in order to meet consumer expectations, it is necessary to take care of service quality management. Throughout the business sector, quality is recognized as one of the most important competitive advantage measures. In this case, companies are encouraged to develop or adapt quality assurance models and research that increase competitiveness and value, encourage companies to be innovative, conduct quality research and consider the consumer. The greater the competitiveness between companies, the more research is becoming more important in assessing the quality of services. Poor service quality can lead to a drop in a company’s revenue or even bankruptcy. Aim for high quality and customer satisfaction is a challenge facing the modern service industry. en_US
dc.description.abstract Didelės konkurencijos sąlygomis, kai rinkoje yra daugybė prekių ir paslaugų pasirinkimo, dažnai įprastinės konkurencijos strategijos praranda poveikį. Vis dažniau paslaugų teikimo įmonės ir sektoriai pradeda spręsti paslaugų kokybės užtikrinimo klausimą. Kadangi paslaugų teikimo sektoriuje didžiausias dėmesys skiriamas kokybiškam aptarnavimui, vartotojai ypač į tai atkreipia dėmesį. Ekonominio suklestėjimo metu įmonės didesnį dėmesį skyrė plėtimuisi, o ne kokybei ir vartotojų pasitenkinimui. Tačiau siekiant patenkinti vartotojo lūkesčius, būtina pasirūpinti paslaugos kokybės valdymu. Visame verslo sektoriuje yra pripažįstama, kad kokybė viena iš svarbiausių konkurencinio pranašumo priemonių. Tokiu atveju, įmonės yra skatinamos kurti ar pritaikyti kokybės užtikrinimo modelius ir atlikti tyrimus, kurie didina konkurencingumą bei vertę, skatina įmones būti inovatyviom, atlikti kokybės tyrimus ir atsižvelgti į vartotoją. Kuo didesnis konkurencingumas tarp įmonių, tuo tyrimai, vertinant paslaugų kokybę tampa svarbesni. Bloga paslaugų kokybė gali lemti įmonės pajamų mažėjimą ar net bankrotą. Siekti aukštos kokybės ir vartotojų pasitenkinimo yra problema, su kuria susiduria šiuolaikinė paslaugų pramonė. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Paslaugos, kokybė, vertinimas, sportas ir rekreacija en_US
dc.title Alytaus sporto ir rekreacijos centro viešųjų paslaugų kokybės gerinimas lankytojų požiūriu en_US
dc.title.alternative Improvement of the Quality of Public Services from Visitors’ Perspective in Alytus Sports and Recreation Centre en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra