dc.contributor.author |
Kerbalytė, Goda |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-25T11:05:16Z |
|
dc.date.available |
2020-08-25T11:05:16Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-22 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3913 |
|
dc.description |
To be successful, a company must take into account all the needs of consumers to analyze
them, after examining to make the necessary decision to help the company remain a leader. However,
if the customer’s needs are not met, he always has the opportunity to find a variant that meets his
expectations. |
en_US |
dc.description.abstract |
Norint tapti sėkminga įmone ji privalo atsižvelgti į visus
vartotojų poreikius, juos analizuoti, išnagrinėjus priimti reikiamą sprendimą, kuris padėtų įmonei
išlikti lyderės pozicijoje. Tačiau, nepatenkinus kliento poreikių, jis visuomet turi galimybę rasti jo
lūkesčius atitinkantį variantą |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Klientų aptarnavimas, kokybė, tobulinimo galimybės |
en_US |
dc.title |
Klientų aptarnavimo kokybės tobulinimo galimybės UAB „Barbora“. |
en_US |
dc.title.alternative |
Possibilities for improving customer service quality at UAB Barbora |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |