DSpace talpykla

Klientų aptarnavimo kokybės tobulinimo galimybės UAB „Barbora“.

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kerbalytė, Goda
dc.date.accessioned 2020-08-25T11:05:16Z
dc.date.available 2020-08-25T11:05:16Z
dc.date.issued 2020-06-22
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3913
dc.description To be successful, a company must take into account all the needs of consumers to analyze them, after examining to make the necessary decision to help the company remain a leader. However, if the customer’s needs are not met, he always has the opportunity to find a variant that meets his expectations. en_US
dc.description.abstract Norint tapti sėkminga įmone ji privalo atsižvelgti į visus vartotojų poreikius, juos analizuoti, išnagrinėjus priimti reikiamą sprendimą, kuris padėtų įmonei išlikti lyderės pozicijoje. Tačiau, nepatenkinus kliento poreikių, jis visuomet turi galimybę rasti jo lūkesčius atitinkantį variantą en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Klientų aptarnavimas, kokybė, tobulinimo galimybės en_US
dc.title Klientų aptarnavimo kokybės tobulinimo galimybės UAB „Barbora“. en_US
dc.title.alternative Possibilities for improving customer service quality at UAB Barbora en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra