DSpace talpykla

Paslaugų kokybės gerinimas MB „Promo team“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Brazauskaitė, Paulina
dc.date.accessioned 2020-08-25T11:04:01Z
dc.date.available 2020-08-25T11:04:01Z
dc.date.issued 2020-06-22
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3912
dc.description Service quality is the main criterion for a client to choose among competitive companies. Given the high importance of the relation between consumers and the company personnel, the company must make every effort to increase the qualification and the motivation of its personnel so that it could supply the services of high quality. en_US
dc.description.abstract Paslaugų kokybė yra pagrindinis kriterijus pagal ką klientas renkasi tarp konkurencingų įmonių. Kadangi svarbiausia yra vartotojo ir personalo ryšys, įmonė turi stengtis dėl darbuotojų kvalifikacijos kėlimo ir motyvavimo, kad galėtų teikti kokybiškas paslaugas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Paslaugos, kokybė, gerinimas en_US
dc.title Paslaugų kokybės gerinimas MB „Promo team“ en_US
dc.title.alternative Improving service quality at MB Promo Team en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra