DSpace talpykla

Medijų įtaka pacientų žinioms pasirenkant burnos priežiūros priemones

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Mazrimaitė, Orinta
dc.date.accessioned 2020-08-25T08:39:38Z
dc.date.available 2020-08-25T08:39:38Z
dc.date.issued 2020-06-22
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3843
dc.description Relevance of the topic. There is a wealth of information these days about the various oral hygiene products, but it is not clear exactly how and why people choose certain oral care products (Kote et al., 2013). The wide range of toothpastes and various ingredients makes it difficult for patients to make the right choice of toothpaste (Maldupa et al., 2012). Investigation problem. What is the influence of the media on patients' knowledge when choosing oral care products? Research object. The influence of the media on patients' knowledge in the choice of oral care products. The aim of the thesis - to reveal the influence of the media on patients' knowledge when choosing oral care products. Work tasks: 1. Describe oral care products, their types and effects on oral health. 2. Describe the influence of the media on people's choices. 3. Evaluate patients' knowledge of oral care products and their impact on oral health. 4. To determine the influence of the media on patients in choosing certain oral care products. Methodology of investigation. During the research, the scientific literature was analyzed, an online questionnaire was prepared and a statistical analysis of the obtained results was performed. A quantitative study was selected for the study “Influence of Media on Patients' Knowledge in Choosing Oral Care Products”. The study involved 203 respondents - 160 women and 43 men. Respondents ranged in age, but were predominantly 18-24 years old. Study participants were selected by non-probabilistic random sampling. The research instrument - a questionnaire - consisted of 17 questions. Research results. More than half of the respondents were unaware of the active ingredients that are included in toothpastes, rinsing fluids. However, it turned out that the majority - 96.4 percent. - respondents know who certain oral care products are for. Half of the respondents are not influenced by the media, but sometimes they are influenced by such media forms as Facebook - 53.7 percent. - and Instagram - 41.4 percent en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas. Šiais laikais yra gausybė informacijos apie įvairias burnos higienos priemones, bet nėra tiksliai nustatyta kaip ir kodėl žmonės pasirenka tam tikras burnos ertmės priežiūros priemones (Kote ir kt., 2013). Platus dantų pastų ir įvairių ingredientų spektras pacientams apsunkina tinkamą dantų pastos pasirinkimą (Maldupa ir kt., 2012). Tyrimo problema. Kokia medijų įtaka pacientų žinioms pasirenkant burnos priežiūros priemones? Tyrimo objektas. Medijos įtaka pacientų žinioms pasirenkant burnos priežiūros priemones. Baigiamojo darbo tikslas - atskleisti medijų įtaką pacientų žinioms pasirenkant burnos priežiūros priemones. Darbo uždaviniai: 1. Aprašyti burnos priežiūros priemones, jų tipus ir poveikį burnos sveikatai. 2. Apibūdinti medijų įtaką žmonių pasirinkimui. 3. Įvertinti pacientų žinias apie burnos priežiūros priemones ir jų poveikį burnos sveikatai. 4. Nustatyti medijų įtaką pacientams, renkantis tam tikras burnos priežiūros priemones. Tyrimo metodika. Tyrimo metu buvo analizuojama mokslinė literatūra, parengta anketinė apklausa internetu ir atlikta gautų rezultatų statistinė analizė. Tyrimui ,, Medijų įtaka pacientų žinioms pasirenkant burnos priežiūros priemones“ atlikti pasirinktas kiekybinis tyrimas. Tyrime dalyvavo 203 respondentai – 160 moterų ir 43 vyrai. Respondentų amžius buvo įvairus, tačiau daugiausiai vyravo 18-24 metų amžiaus asmenys. Tyrimo dalyviai atrinkti netikimybinės proginės imties būdu. Tyrimo instrumentą – anketą – sudarė 17 klausimų. Tyrimo rezultatai. Daugiau nei pusė respondentų nežinojo apie veikliąsias medžiagas, kurios įeina į dantų pastų, skalavimo skysčių sudėtį. Tačiau paaiškėjo, kad dauguma – 96,4 proc. - respondentų žino, kam yra skirtos tam tikros burnos priežiūros priemonės. Pusei respondentų medijos nedaro įtakos, bet kartais daro įtaką tokios medijų formos, kaip Facebook – 53,7 proc. - bei Instagram – 41,4 proc en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Medijų įtaka. Pacientų žinios. Burnos priežiūros priemonės. Socialiniai tinklai. Reklamos. Veikliosios medžiagos. Burnos sveikata en_US
dc.title Medijų įtaka pacientų žinioms pasirenkant burnos priežiūros priemones en_US
dc.title.alternative The Influence of the Media on Patients' Knowledge in Choosing Oral Care Products en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra