DSpace talpykla

UAB „Baltic Transline“ ISO 9001 kokybės vadybos sistemos tobulinimas, įvertinus klientų poreikius

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kačiulytė, Inga
dc.date.accessioned 2020-07-21T09:41:47Z
dc.date.available 2020-07-21T09:41:47Z
dc.date.issued 2020-06-29
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/3772
dc.description First part consists of research of quality management concept and standards of ISO 9000 family. Second part consists of analysis of company’s setting as well as methods and organization of research itself. Third part consists of solutions to identified problems. The main problem of the (professional BA thesis) - what solutions must be implemented in order to improve ISO 9001 quality management system and meet customers’ needs? The aim of the (professional BA thesis) – provide improvement solutions for ISO 9001 quality management system after examining service quality of UAB „Baltic Transline“ company. Objectives of the (professional BA thesis): quality management system of UAB „Baltic Transline“. Methods of the (professional BA thesis) – comparative analysis of scientific literature, qualitative data collection method, data analysis, interview. en_US
dc.description.abstract Pirmojoje darbo dalyje nagrinėjama kokybės vadybos samprata, ISO 9000 šeimos standartai, antrojoje dalyje aprašoma įmonės situacijos analizė, pateikiami tyrimo metodai ir organizacija, trečiojoje dalyje pateikiami identifikuotų problemų sprendimo būdai. Darbo problema: Kokie turi būti priimti sprendimai dėl ISO 9001 kokybės vadybos sistemos tobulinimo, siekiant atitikti klientų poreikius? Darbo tikslas: ištyrus UAB „Baltic Transline“ įmonės paslaugų kokybę, pateikti ISO 9001 kokybės vadybos sistemos tobulinimo sprendimus. Darbo metodai: mokslinės literatūros palyginamoji analizė, kokybinis duomenų rinkimo metodas, duomenų analizė, pusiau struktūrizuotas interviu. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject ISO 9901, kokybės vadybos sistemos, klientai, klientų aptarnavimas. en_US
dc.title UAB „Baltic Transline“ ISO 9001 kokybės vadybos sistemos tobulinimas, įvertinus klientų poreikius en_US
dc.title.alternative Improvement of ISO 9001 Quality Management System at Baltic Transline UAB Based on the Client’s Needs en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra